|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 16-Marts-2009 kl. 15:21 |
||||
Hej Alle Dette Fælleskøb er nu lukket Dette emne er til spørgsmål til Fælleskøb af Samsung LCD TV model LE40A866.
Redigeret af Lars - 07-April-2009 kl. 09:59 |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||||
![]() |
|||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||||
Hej Alle VIGTIGT Venligst - ingen debat om priser og andre forhandlere her. Dette emne er alene til koordination og spørgsmål der vedrører dette Fælleskøb. Indlæg der ikke passer til det emne slettes med hård hånd. /Lars |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
||||
Jeg har svært ved at forstå dette skulle være en dansk model når det hedder XXE!? XEE er den skandinaviske model betegnelse som jeg har forstået det. Tager jeg fejl?
|
|||||
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|||||
![]() |
|||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||||
skandinaviske model er vel også dansk
|
|||||
![]() |
|||||
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
||||
Ja men ikke når de ikke har XEE som afslutning af model betegnelsen |
|||||
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Som skrevet er det ikke parallel import. De leveres igennem de officielle kanaler. /Lars Redigeret af Lars - 16-Marts-2009 kl. 16:29 |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
Stone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() |
||||
Hej Lars.
Følger der fod eller vægbeslag med? Hvis ikke, hvad er så prisen for dette? Mvh. Steen V. Madsen |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Foden følger med. Vægbeslag er VESA standard, det betyder at kan kan bruge et billigt standard vægbeslag, istedet for det originale. /Lars |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
Piter ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Sted: 8kilo Status: Offline Point: 163 |
![]() |
||||
Det ville ikke være muligt at få 46" hjem til en god pris?
|
|||||
![]() |
|||||
mortenr81 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
||||
Jeg ved godt der står at man ikke må kommentere priser og andre forhandlere her. Men jeg forstår bare ikke helt. Er ideen med sådan et fælleskøb ikke at man kan hente en fornuftig pris hjem fordi der er flere der hopper på at købe sådan et tv samtidig? Hvorfor er det så lige at man kan gå ind på hifipriser.dk og finde det til samme pris? Jeg er selv interesseret i sådan et tv, men hvis ikke der er noget sparet så kan jeg ikke helt se ideén med fælleskøb. Håber ikke jeg får alt for meget ballade over dette, ellers må i slette det igen, eller flytte det.
Mvh. Morten |
|||||
Mvh. Morten
|
|||||
![]() |
|||||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
||||
Læs venligst her, det handler ikke kun om laveste pris.
|
|||||
![]() |
|||||
nicolaidk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
||||
Hej Mr. A Jeg kan godt forstå dit spørgsmål, Jeg undre mig os over hvor den kommer fra. XXE Modeller er scandinaviske.E modeller er godkendt til Yousee, stofa og Boxer. alt andet er IKKE. Der står DLNA trådløs, Dette må være en trykfejl! fordi denne model har ikke wireless DLNA det er kun de nye 2009 modeller Ps. Vender lige tilbage senere imorgen med ny info
Mvh Samsungdk
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |