recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer DVR-530
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer DVR-530

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bille Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer DVR-530
    Sendt: 16-November-2005 kl. 18:15

Lige et enkelt spørgsmål fra en novice:

Er meget tæt på at investere i Pioneer DVR-530, men har lige et enkelt spørgsmål som en af jer måske kan svare på. Jeg har for nylig haft en Philips DVDR3330 på prøve, men afleverede den igen af forskellige årsager bl.a. fordi den ikke kunne "huske" hvor jeg var kommet til hvis jeg trykkede STOP undervejs i afspilningen af en DVD eller fra et optaget program på harddisken. Kan Pioneer DVR-530 huske hvor jeg stopper så jeg starter igen dette sted når jeg igen trykker PLAY?

Mvh

Bille

Til top
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2005 kl. 18:35

Hej

Min 720er (2004 model), husker hvor jeg er kommet til i op til 20 optagelser, mener jeg det er. Den starter kun fra begyndelsen igen hvis jeg trykker 2 gange på stop. Det samme med DVD, bare skiven ikke har været ude af maskinen.

m.v.h.

Til top
Bille Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2005 kl. 18:42

Hej med dig

Tak for dit svar - jeg håber at den nye model 530 så har samme funktionallitet. Jeg hører naturligvis stadig gerne fra 530-ejere som kan af- eller bekræfte at "stoppestedet" huskes.

Hilsen

Bille

Til top
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2005 kl. 18:47

Hej igen.

Efter hvad jeg har læst her på siden, og andre steder har 2004 modellerne kun en fordel frem for de nye, programeringen, ellers er de nye lige så gode, eller bedre.

Hvis du øverst på siden her klikker på manualer, kan du downloade manualen til maskinen i pdf format.

m.v.h.

Til top
Hapsdog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Maj-2005
Point: 318
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2005 kl. 20:03

Hej Bille

Har selv en 530. Den har samme funktionalitet som beskrevet af Sommelle under 720. Jeg er ikke sikker på de 20, men det er sandsynligvis osse det samme eller mere.

mvh

Til top
Bille Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2005 kl. 20:26

Hej Hapsdog & Sommelle

Tak for jeres gode svar.  Nu tør jeg godt satse på at 530'eren husker  hvor den blev standset.

Mvh

Bille

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu