recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - sony kdl 37v4000 harmony 785
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsony kdl 37v4000 harmony 785

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 858
Direkte link til dette indlæg Emne: sony kdl 37v4000 harmony 785
    Sendt: 13-Marts-2009 kl. 11:12

Jeg har et problem med at få tv til at slå over på scart tilslutningen, når der skal ses tv - jeg bruger ikke tv´ets tuner, men en settopboks, som kun har scart udgang.

I harmonyens opsætning har jeg sat den til at slå over på av1 (scartindgangen) når jeg vil se tv, men tv´et starter hele tiden op på den, i fjernsynets indbyggede tv/tuner indgang, altså ikke på scart indgangen

det er faktisk selvsamme problem når jeg vil se en BD, så startes tv´et op i fjernsynets tv/tuner kanal - her har jeg dog tilsluttet med HDMI

er der en som kan give en løsning på dette problem ?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2009 kl. 08:37
Har talt med Sony support og fået beskeden, at det bare er sådan, og det kan man ikke ændre på
Til top
shaman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2006
Sted: København
Point: 319
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2009 kl. 11:28

Ifølge Logitechs forum kan være forskellige årsager til problemet; power-on delay bør forlænges, adjust inputs bør sættes til method 2. etc, etc...

Der er masser af tråde fra folk med Sony TV der er rendt ind i samme problem, som har fået det løst - søg eksempelvis på "sony tv inputs". http://forums.logitech.com/logitech/search?advanced=true

/Søren

Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 |
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 20:45
AK, ja hvad Sony ikke kan, det kan Logitech - jeg skrev til Logitech og oplyste dem om problemet, 10 timer senere fik jeg en mail, med beskeden om, at de havde rettet lidt i opsætningen og bare skulle opdatere Harmony´en - sådan
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu