|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Quicksilver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2005 Status: Offline Point: 55 |
![]() Sendt: 17-Marts-2009 kl. 10:08 |
|
Hej Nu jeg er igang med at opdatere min HTPC, så skal den også have et rigtigt kabinet istedet for min hjemme byggede trækasse Jeg har ser flere bruge "Antec VERIS Fusion Remote" . Men jeg kan ikke se om den kan tage fuld højde kort eller det kun er low profile kort. Hvad med displayet virker der i MCE ? Hvordan er støjen fra kabinettet ? Er der andre kabinettet jeg bør kikke på? Vil verne have mulighed for fuld højde kort og et display i fronten.
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
![]() |
||
Quicksilver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2005 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
|
Av.... de er godt nok dyre. På edb priser kan jeg ikke finde nogen under 5.000,- Det tyder heller ikke på der er ret mange danske forhandlere der har dem. Har du evt. et link ? |
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Når du siger display, mener du så en lille skærm (7") eller et LCD display til bare at vise fx sangtitler og tidslinie? Hvis du bare tænker et lille LCD-display, så kunne sådan et her også være en mulighed, hvis du vil have mulighed for full-size PCI kort http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=204564&se archArea=&Soegeord= Har selv et stående jeg ikke bruger (og har forsøgt at sælge), da det desværre blev for stort. Det var ellers ret lækker kvalitet, men det kræver så også lidt plads. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Kan godt se nu at mit indlæg ikke er så klart som jeg selv syntes Der er et LCD display jeg tænkte på, til sangtitler osv... |
||
![]() |
||
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
|
Antec Fusion Remote og Antec Fusion Remote Max er begge til almindeligt fuld højde kort.
Antec MicroFusion Remote 350 er dog til low-profile. Jeg vil også anbefale du kigger lidt på Silverstone da de også laver nogle gode HTPC kabinetter. Redigeret af Corax - 17-Marts-2009 kl. 12:56 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan godt lide designet på Antec VERIS Fusion Remote. Har også læst et par anmeldelser. Men et sted siger de det larmer for meget, et andet sted siger de det er meget stille på lav hastighed. Det er ikke til at blive klog på. Er der nogen der har erfaringer med dette, eller andre i prisklassen 1000-1500 kr. |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Har du ikke et sted hvor du kan stille en PC uden den generer nogen? Et bryggers eller et garderobeskab eller lignende? Bevares de aluminiumsdekorationer der snakkes om er flotte....Men tænk stort! Flyt lortet væk fra harms way! |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Desværre ikke, Stuen ligger bagerst i huset. Der er ydermure på 3 sider og den sidste støder op til køkken/alle rum. Jeg skal trække omkring 20 m. kabel hvis jeg skal flytte mediacenteret. Det bliver lidt volsomt med HDMI, Lyd til forstærker, IR modtager kabler.
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
De dyre du har set, det har været med indbygget trykfølsom skærm. Dem kan jeg ikke anbefale idet jeg har svært ved at se formålet.
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Græder du over 20 meter? Tre USB repeatere af 100kr + 2 HDMI kabler af 30kr og en CAT5 HDMI ekstender + 3x 20m CAT5 kabler. Kan næppe koste mere end 1100 kroner, og et par timers arbejde... Lydløs, diskret.... |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Jeg købte et X11 (nypris 2800) for 1200 inde på DBA. Der skulle være til at finde noget lign. Kabinettet er i en masse dejligt aluminium. Man er ikke i tvivl om at det er kvalitet. Jeg var dog møg uheldig med pest dk.. Heldigvis kunne jeg, via min far som er mekaniker, få adgang til nogle værktøjer til at rette det ind. Man kan ikke se at det har været bøjet. Det er til dels kvaliteten af aluminiumet, som er skyld i det (nemt at arbejde med). |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |