|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Xstatic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() Sendt: 16-Marts-2009 kl. 21:11 |
hej med jer,
har lige fået pana's bd35'er. den ville ikke gå over til 24p i indstillinger - men det skal den kunne, for mit pio 608 kan altså godt vise 24p. tænkte at det måske var et firmware-issue, og da afspilleren havde fw 1.2 liggende, og en 1.3'er var tilgængelig på nettet tænkte jeg at jeg ville starte med at opdatere afspilleren. Den æder update-disc'en, slukker som den skal gøre, tænder igen - og så går der 5-10 sek, den ejecter, og siger derefter "insert disc" - og bliver ved med dette. Noget går altså galt. Men mærkeligt, fordi den tilsyneladende anerkender update-discen til at starte med.. Har lavet 4 forskellige discs på 3 forskellige pc'ere - samme resultat. Nogen bud? Andet end defekt indmad..? |
|
![]() |
|
dFrag73 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
Har du prøvet at lave en ny update disc? Det kan jo være at et eller andet er gået galt under brændingen eller download....ellers er det vel tilbage til forhandleren.....
|
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Hvorfor opdaterer du den ikke direkte fra nettet?
-Kent |
|
![]() |
|
Xstatic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
den røg tilbage til forhandleren. Kunne heller ikke afspille 24p i mit setup, når den er tilsluttet min onkyo 875 og derfra til mit pio6080. Det kunne både Sony og Samsung, men åbenbart ikke pana. Jeg opdaterer ikke direkte fra nettet, da der er ikke er netadgang i stuen hvor jeg har gearet stående - har prøvet at få det til at spille med trådløs game adapter, men det vil ikke rigtig som jeg vil. Er ikke så ferm udi det der med ip-adresser m.m... har dog god erfaring med at lave firmware-discs til mine sony og samsung bdafspillere :-)
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Jeg bruger sådan en til min BD35. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=45826 Den er rigtig god. Jeg er også dårlig til at sætte sådan noget op, men de har en hotline, som er skidegod til at guide en igennem. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for tippet! Jesper. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Bare ok. Det er pisse nemt at opdatere med denne. Det tager under 5min, fra start til slut. Og så kan man jo også udnytte BD-live.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |