|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
acidman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() Sendt: 18-Marts-2009 kl. 11:39 |
Hejsa. Jeg bruger WMC med TVPACK i Vista Premium. Jeg overvejer at installere andre codecs DIVX/XVID samt KMplayeren for at kunne afspille MKV formatet. Er det noget der kan have negativ indflydelse på WMC/TVPACK eller arbejder WMC/TVPACK fuldstændig uafhængig af sådanne installationer? Jeg spørger da jeg for alt i verden vil undgå problemer med WMC, da det jo ofte kun kan løses med en Windows geninstallation. Jeg ser frem til svar Hilsen Jan |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Mkv skal bruge et directshow filter.
TV pack bruger Pull mode Media Foundation, som er Directshows tiltænkte afløser. Installation af et directshow filter har ingen indflydelse på LiveTV. Jeg vil foreslå at du installere FFdshow, og Haali splitter, mere har du ikke behov for til MKV, XVID osv. Det vil ej heller ødelægge din installation. |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
acidman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Hej Patriarken - min evige hjælper Nu er jeg rigtig glad for KMplayeren og vil foretrække denne - men jeg synes også jeg kan forstå på dit svar, at jeg også kan installere denne uden komplikationer? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |