|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
alpha10 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2008 Status: Offline Point: 200 |
![]() Sendt: 19-Marts-2009 kl. 10:49 |
Jeg har kigget på et par Dynaudio Excite 32, de ser meget spændende ud, jeg har dog ikke hørt dem endnu, hvor kan man det i KBH ? Jeg har hørt på Dali Mentor 6 og de spiller fint, men mon ikke Dynaudio er bedre ? Har også set på Focal, men kender dem ikke så godt. Forslag modtages gerne, gulvhøjttaler max 1 meter høj og max 10K stk. Takker |
|
![]() |
|
madass32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Status: Offline Point: 199 |
![]() |
dynaudio har jeg aldrig haft dem store fidus til, men dali og focal er gode bud. der er dog meget smag og behag. du skal ud og lytte på dem, se eventuelt på yamaha soavo serien meget undervuderet højtaler, men kan ikke huske højden. ved også at elgiganten flere steder brænder inde med nogle fine Energi.
![]() |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Tape Connection. Lyt til DLS M66 nu du er der (ved ikke om de overholder dén med en meter dog). |
|
![]() |
|
![]() |
Nå for søren - de har en forretning i KBH: http://tapeconnection.dk/shop.aspx?shop=1 DLS har jeg dog aldrig hørt om, men det vil jeg da gøre.
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Glemte lige at nævne, at de også skal være kone-venlige, det vil sige, pæne, slanke og max 1 meter, og ægte træ tak. Jeg hører på Dynaudio i dag, så må vi se, indtil videre er min favorit Dali Mentor 6. Hvor kan man høre Focal højttalere i KBH ?
Redigeret af alpha10 - 19-Marts-2009 kl. 12:52 |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Dali Mentor 6 er (i mine øjne) en gudehøjttaler, både i forhold til pris og størrelse. Dens kombidiskant (som er den samme som sidder i mine Ikon, dog med bedre delefilter) leverer (igen i mine øjne) et rigtigt detaljeret lydbillede, og jeg mener du får RIGTIGT meget kvalitet for pengene.
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
![]() |
Max ca 1 meter høje, max ca 10000 kr stykket, skal være pænt slankt design i ægte træ. Redigeret af alpha10 - 20-Marts-2009 kl. 23:35 |
|
![]() |
|
lasse.j5 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Jeg syntes også du skulle tage at lytte til B&W's 683
Har dem selv og er super glad for dem. Syntes de spiller rigtig godt til prisen. |
|
![]() |
|
Matshui ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Jeg vil foreslå dig at lytte til Audiovector's S3 serie, de er godtnok lige 3cm over grænsen på 1m, men mon ikke det kan godkendes.
Inden for dit budget kan der blive råd til en S3 Super, og selvom det ikke er deres største model, så syntes jeg personligt stadig at de spiller bedre end Mentor 6 - kan ikke sige noget om de andre højtalere da jeg ikke har hørt dem. Gi dem et lyt, Mentor 6 spiller rigtig flot, men disse gør det mindst lige så godt, og så med masser af indlevelse og musikalitet - husk, det er stadig min personlige mening ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
B&W bliver det ikke, efter Mentor 6 lyttede jeg til et par B&W til 15000 stykket, og de spillede (efter min mening) slet ikke ligeså godt, jeg kan ikke lide lyden.
Men Audiovector vil jeg skrive på listen over højttalere der skal høres, puha, den er ved at blive lang, fra et engelsk forum er der anbefaling på KEF, så den skriver jeg også på om lidt. |
|
![]() |
|
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
efter min mening synes jeg også at dali mentor 6 vil være et godt bud.
det er virkelig en utrolig velspillende højtaler der lyder rigtig lækker :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |