|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() Sendt: 21-Marts-2009 kl. 21:42 |
Hej alle!
Jeg har en masse musik på min macbook som jeg gerne vil lægge over på min qnap, men er lidt i tvivl om hvordan jeg gør det. Er der noge der kan hjælpe mig? MVH Jacob |
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() |
Bump
|
|
![]() |
|
Dammark ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Du tager hele dit library og kopiere det over på din Qnap.
Der efter starter du iTunes mens du holder alt knappen nede. Så vil den spørge hvilket iTunes library du ønsker at åbne. Nu vælger du så den der ligger på din Qnap og iTunes vil starte op med dette library. Hvis du vil være sikker på at den altid bruger det library der ligger på din Qnap, kan du trykke ( + ,) og vælge advanced og så fortælle hvor den skal finde dit library for eftertiden. Måske står det der allerede. |
|
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |