|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 21-Marts-2009 kl. 16:24 |
|
Hej Alle
Spørgmsmål herunder >>> Redigeret af Lars - 21-Marts-2009 kl. 16:34 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
Hvor meget fylder den?
|
||
BORING! |
||
![]() |
||
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() |
|
kan den være i kufferten til malaga?? hoho -står nemlig mangler sådan et instrument og logitech kr. 800 er tæt på at havne i kurven men hvad for man mere her udover dvd og bedre lyd måske???? Redigeret af tyros1 - 21-Marts-2009 kl. 18:35 |
||
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
||
![]() |
||
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() |
|
så fant den dovne det her Dimensions (mm): Mål: 390 x 105 x 255 mm (B x H x D)
Redigeret af tyros1 - 22-Marts-2009 kl. 11:35 |
||
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Sikkert, men der er en iPod og en Soundmatters Foxl nok nemmere at have med på ferie Jeg ser ikke ALFiE som et rejse anlæg. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
![]() |
|
ja rigtig -men ipoden ryger da også med - men kan
vis man da ellers kan blive enig om hvad man skal
SÅ havde faktsik regnet med købe f.eks logitech pure
Redigeret af tyros1 - 22-Marts-2009 kl. 11:52 |
||
||
![]() |
||
* Sander * ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
vel næppe et stereoanlæg, men nærmere en Ghettoblaster i fornem forklædning og det er ser da ganske fint ud.. - spurgte lige tøsen på 18 om hun ville have en, men - nej tak.....var svaret, jeg har jo min PC... ...... ..... ok.
|
||
![]() |
||
woody123 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Er docken også til iPhone?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Den virker med iPod Touch, så jeg vil sige ja. Dette fordi iPod Touch og iPhone bygger på samme platform. iPod Touch kører endda med iPhone software. Jeg har heller ikke selv oplevet problemer, med at bruge iPhone i docks der virker med iPod Touch. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
Bromberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 293 |
![]() |
|
Er det bare mig eller glimrer den med fravær af hdmi ud?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tænkte faktisk det samme med hdmi? eller er component ok
her og hvad med lyd ind forbindelse- mangles der ikke digital indgang hvis soveværelse/tv lyd skal ud i den? ![]() Redigeret af tyros1 - 22-Marts-2009 kl. 11:34 |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
For såvel HDMI ud som digital-lyd ind, må man sige at dette trods alt ikke er et stue-anlæg, og den forskel der er på component og HDMI vil næppe være synlig på et typisk ekstra-tv. Det samme gælder digital lyd ind frem for analog ind - der skal jo ikke noget surround ud af det, så den lydmæssige forskel ved at køre analogt i stedet for digitalt ud af et tv, det er næppe den store deal-breaker. Mht. stereoanlæg vs ghettoblaster: For min skyld kan man kalde det hvad man vil, men en ghettoblaster er det ikke, al den stund at en ghettoblaster er designet til at være transportabel, det er Alfie'n ikke. Den kan høres fra på fredag i Vejle, for dem der er interesserede. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |