|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DolceG ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 21-Marts-2009 kl. 22:29 |
Hej alle..
Er kommet ud for en lidt ærgelig situation.. Min PS3 har været flyttet, mens usb dongle sad i til mine trådløse PS3 buzzere.. Problemet er at den dongle der sad i nu er knækket i stikket, (det er printpladen som er knækket så kan derfor ikke loddes.. Jeg har god søgt nettet tynd for at finde en USB som kan købes løs til det, men har ingen kunnet finde, derfor er mit spørgsmål.. Kan det virkelig passe at jeg skal bøffe 400,- for 4 nye buzzer og en dongle.. Nogen der kender et sted hvor den kan købes alene. Håber på svar.. |
|
![]() |
|
InSideYou ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Hvor mange buzzere kan en usb dongle understøtte optil? For hvis den kan understøtte 8 så kunne jeg sælge min den anden når den kommer hjem? Bare en mulighed :) |
|
![]() |
|
DolceG ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Jeg tror "kun" at den understøtter 4 stk. desværre..
Men kunne da være en mulighed, det må jeg lige have undersøgt.. :) |
|
![]() |
|
lasse.j5 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Hvis du bliver nød til at købe et sæt nye buzzers så har Amazon.co.uk dem til ca. 240 kr.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |