|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
whoopsdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2005 Sted: Nysted Status: Offline Point: 84 |
![]() Sendt: 18-November-2005 kl. 16:45 |
Det er lykkedes mig at få StreamTV (http://www.streamtv.dk) til at virke med Microsoft Media Center 2005. Alle kanalerne bliver lagt i More Programs hvorfra man kan starte afspilningen af dem via VLC i fullscreen med bob deinterlacing. Et tryk på tilbage knappen på fjernbetjeningen og VLC lukker og man hopper tilbage til MCE. Hvis der er andre derude der også bruger StreamTV, vil jeg gerne lave en guide, så hvis der er nogen så sig til. |
|
![]() |
|
Kluks ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
Det lyder super. Du må meget gerne lave en vejledning. Jeg har tidligere kigget på streamTV, men droppede det fordi jeg vurderede at det var for besværligt at få til at virke på MCE...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |