|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JPED ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() Sendt: 22-Marts-2009 kl. 22:28 |
Jeg skal have rippet nogle cdér til Flac. Kan I anbefale et godt gratis program, uden spyware, som kan klare opgaven? |
|
MVH JPED
Pioneer 5090 Samsung SMTH 3126 Yamaha RX-V663, NS-125F, NS-P125, YST-FSW100 Squeezebox Duet Synology DS 107+ |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Jeg mener mediamonkey kan klare det.
|
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
EAC er lige hvad du behøver:
http://wiki.hydrogenaudio.org/index.php?title=EAC_and_FLAC Hvis du vil kontrollerer at dine rips are så gode som mulige så installer også AccurateRip. |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Det kan den. Og Exact Audio Copy kan det også.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
JPED ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Tak for forslagene - jeg vil tage et kig på dem.
|
|
MVH JPED
Pioneer 5090 Samsung SMTH 3126 Yamaha RX-V663, NS-125F, NS-P125, YST-FSW100 Squeezebox Duet Synology DS 107+ |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Jeg har benyttet AutoFLAC i adskillige år:
http://www.legroom.net/software/autoflac |
|
![]() |
|
silent_64 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Der er en masse gode programmer der kan rippe til FLAC. Jeg brugte selv J River Media Center, som også afspiller dem fint og kan holde styr på hele musik og film samlingen, og samtidig kan køre som en medie server.
Du kommer dog ikke til at fortryde at du ripper til FLAC, forskellen på det og MP3 er tydelig. |
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Kan også anbefale programmet dbpoweramp
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |