|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 23-Marts-2009 kl. 13:16 |
Nogle der ved om man kan købe dette tastatur eller noget der ligner i danmark
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jeg kender ikke dette keyboard, men der findes mange alternativer. F.eks Logitech DiNovo Edge, eller Microsofts Entertainment Desktop7/8000. Dem jeg nævner kører på Bluetooht og rækkevidden er derfor Spitzenklasse...
Jeg har selv MS Entertainment 7000, som jeg mener gør et fremragende job i et HTPC'miljø. Jeg bruger det nu kun til Maintanence...Det er ikke bygget med Photoshop in mind.... Redigeret af Patriarken - 23-Marts-2009 kl. 13:47 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
Jeg bruger Logitech DiNovo Edge. Det er verdensklasse. Fedt med styring af lydniveau med touch. Det funker bare og så ser det samtidigt godt ud. Jeg har ikke prøvet andre. Men har kun godt at sige om DiNovo Edge...
|
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Jeg bruger selv et DiNovo Mini http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/dev
ices/3848&cl=dk,da Fungerer også rigtigt godt og er dejligt lille og lækkert, så det kan sagtens ligge fremme i stuen. Man skal dog lige vænne sig til TOuchpadden, har jeg hørt. Jeg har ingen problemer med den, men har også snart brugt tastaturet i 3/4 år. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Ikke direkte....Men der er de fleste på MS entertainment 7000... Ift Nivovo min og andre keyboards har jeg lavet en liste med shortcuts.....Disse kan evt mappes til FN taster eller hvad ved jeg.... Ser her: http://www.patriarken.dk/page/Vista-MCE-automatisering.aspx |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Super tak skal i have, det bliver nok enten diNovo Mini eller diNovo Edge jeg springer på. Nogle der har prøvet begge og kan skrive lidt om plus og minus ved dem begge?
|
|
![]() |
|
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() |
Under alle omstændigheder er musen ultra ringe på det oprindelige MCE keyboard... Men jeg tror heller ikke man kan købe det andre steder end i måske Elgiganten. Så det der i lørdags. Don't...
|
|
Med venlig hilsen
Claus Harder |
|
![]() |
|
![]() |
Så blev der handlet og det blev en diNovo Mini, indtil videre er jeg tilfreds med den. Den er selvfølgelig ikke helt så hurtig at skrive med som normalt tastatur men til det jeg skal bruge den til er den vist god nok.
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Jeg har ihvertfald været meget glad for mit. Det er også meget sjovt at have det liggende fremme (lukket) når der kommer folk på besøg og så se forundrelsen når de åbner den og opdager det er et lille keyboard ![]() Læg mærke til om du har problemer med at keyboardet mister forbindelsen. Den første udgave mistede nogen gange (relativt ofte) forbindelse, og det eneste der hjalp var at tage batteriet ud, vente og sætte det i igen. Hvis du kommer ud for det, så gå ind på Logitechs hjemmeside og skriv til deres support afdelingen at du har det problem. Jeg skrev til dem, hvorefter de tilbød mig penge tilbage eller at jeg kunne vente på at de havde fixet problemet. Jeg valgte at vente og efter et par måneder fik jeg en mail om at de ville sende mit keyboard. De har ikke villet have det gamle tilbage eller se at der er fejl på. Problemet er meget veldokumenteret, så det er nok også derfor. Dog burde det være løst nu, jeg mener det var engang i efteråret at jeg fik mit nye keyboard - men du kan jo teoretisk være rendt ind i en forhandler med en gammel sending liggende. Bare vær opmærksom på at de gerne lige vil have en kopi af kvitteringen, så du ikke får smidt den for langt væk. Og husk at skrive direkte til Logitech, jeg er overbevist om at det går hurtigere. |
|
![]() |
|
![]() |
Ok super tak for det.
Jeg har købt den brugt og han havde købt den i sep sidste år så det kan godt være den har samme problem.. Jeg har dog ikke oplevet det endnu men super du nævner det så jeg lige kan være opmærksom på det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |