|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stephan A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Status: Offline Point: 176 |
![]() Sendt: 23-Marts-2009 kl. 16:29 |
Goddag. Da jeg efterhånden er blevet bidt af fifa 2009, overvejer jeg kraftigt, at købe en playstation 3 - det ville også pynte med blue ray til min fladskærm :) Jeg er selvfølgelig lidt den nærrige type, indrømmet, så jeg har brugt lidt tid på, at finde et godt tilbud. Hvad jeg er kommet frem til er, at Amazon.co.uk er stedet at handle, hvis man ønsker en god pris. Som det ser ud lige nu kan den erhverves til en sum af 2.320 kr. inkl. 1 spil. Det er en besparelse på godt 450 kr. inkl 1 spil, hvilket tiltaler mig meget. Dog ønsker jeg også at have et ekstra joystick. Man skal vel have muligheden for, at banke vennerne i et spil eller to ;) Dog har jeg lidt problemet med, at finde ud af hvilket joystick jeg skal have. De har et udvalg på en 3-4 stykker derinde, og jeg ved simpelthen ikke hvad forskellen er. Er Sony Dualshock 3 Wireless Controller - Black vejen frem? Jeg har også læst mig frem til, at man får et HDMI-kabel med, hvilket er fint. Dog står der ikke oplyst noget om, hvor langt dette kabel er. Er der nogen, som ved dette? NB: Hvis i kender steder, som forhandler en PS3 billigere er i MEGET velkommende til, at tilkendegive dette :) På forhånd tak. |
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() |
Dualshock controlleren er med vibration og er lidt tungere end den alm. sixaxis controller. Dualshock er klart bedre synes jeg! De koster også ca. det samme. Ang. pris på det hele, har du vidst fundet det billigste sted hvis du ikke vil risikere at betale told.
|
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
Stephan A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Okay tak:) Jeg er ikke så meget for at gamble - har ikke held i spil, så vil helst ikke risikere told.
|
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() |
Så er Amazon.co.uk vidst det billigste sted at købe. Vær blot opmærksom på at hvis den går i stykker skal den jo sendes til England og er ikke sikker på om de betaler fragten derhen, og tilbage igen.
|
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Amazon yder en fremragende service, med hensyn til reklamationer. Efter andres og mine venners erfaringer, betaler de fragtomkostningerne, uden tøven, og holder generelt et højt serviceniveau.
|
|
![]() |
|
Olfred ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
shopto.net er også ok
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |