recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af PS3 + tilbehør
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af PS3 + tilbehør

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stephan A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2008
Status: Offline
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af PS3 + tilbehør
    Sendt: 23-Marts-2009 kl. 16:29

Goddag. Da jeg efterhånden er blevet bidt af fifa 2009, overvejer jeg kraftigt, at købe en playstation 3 - det ville også pynte med blue ray til min fladskærm :)

Jeg er selvfølgelig lidt den nærrige type, indrømmet, så jeg har brugt lidt tid på, at finde et godt tilbud. Hvad jeg er kommet frem til er, at Amazon.co.uk er stedet at handle, hvis man ønsker en god pris. Som det ser ud lige nu kan den erhverves til en sum af 2.320 kr. inkl. 1 spil. Det er en besparelse på godt 450 kr. inkl 1 spil, hvilket tiltaler mig meget.

Dog ønsker jeg også at have et ekstra joystick. Man skal vel have muligheden for, at banke vennerne i et spil eller to ;) Dog har jeg lidt problemet med, at finde ud af hvilket joystick jeg skal have. De har et udvalg på en 3-4 stykker derinde, og jeg ved simpelthen ikke hvad forskellen er. Er Sony Dualshock 3 Wireless Controller - Black vejen frem?

Jeg har også læst mig frem til, at man får et HDMI-kabel med, hvilket er fint. Dog står der ikke oplyst noget om, hvor langt dette kabel er. Er der nogen, som ved dette?

NB: Hvis i kender steder, som forhandler en PS3 billigere er i MEGET velkommende til, at tilkendegive dette :)

På forhånd tak.

Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Point: 1228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2009 kl. 17:05
Dualshock controlleren er med vibration og er lidt tungere end den alm. sixaxis controller. Dualshock er klart bedre synes jeg! De koster også ca. det samme. Ang. pris på det hele, har du vidst fundet det billigste sted hvis du ikke vil risikere at betale told.
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
Stephan A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2008
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2009 kl. 18:17
Okay tak:) Jeg er ikke så meget for at gamble - har ikke held i spil, så vil helst ikke risikere told.
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Point: 1228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2009 kl. 20:03
Så er Amazon.co.uk vidst det billigste sted at købe. Vær blot opmærksom på at hvis den går i stykker skal den jo sendes til England og er ikke sikker på om de betaler fragten derhen, og tilbage igen.
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2009 kl. 21:01
Amazon yder en fremragende service, med hensyn til reklamationer. Efter andres og mine venners erfaringer, betaler de fragtomkostningerne, uden tøven, og holder generelt et højt serviceniveau.
Til top
Olfred Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-August-2007
Sted: Denmark
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2009 kl. 10:20
shopto.net er også ok
Til top

Besvar Besvar