|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() Sendt: 21-Marts-2009 kl. 22:06 |
|
Faldt lige over denne:
http://www.shacknews.com/onearticle.x/57772 Som må glæde alle os med ps3 og Logitechs multi remote. Direkte fra Logitechs blog her |
||
/Bjarke
|
||
![]() |
||
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|
Så bliver det da ikke bedre! :D
|
||
![]() |
||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
InSideYou ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
|
Den er da mega lækker kunne være FOR nice hvis du udviklere en FW til den :) men nu må vi se..
|
||
![]() |
||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
|
Det ser da slet ikke tosset ud, når nu vi i forvejen er nogle PS3-ejere som har Harmony remote
![]() |
||
![]() |
||
AlexSmedegaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
|
Wee hvor er det bare godt :D Er der nogen der har et bud på en ca. pris? |
||
![]() |
||
InSideYou ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
|
Jeg tror ikke den kommer til at koste under 1500,- :) i butikken
|
||
![]() |
||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|
Virker som et urealistisk bud når en IR2BT, der kan nøjagtig det samme kan fås for ca det halve, 150$... tror et prissætning i samme leje er mere realistisk... |
||
![]() |
||
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
![]() |
|
Jeg tror(håber) vi skal længere ned i pris, jeg regner selv med et sted mellem 250-500. Hvis den løsning bliver dyrere, hvorfor så ikke nøjes med den ir dongle fra Logic eller Nyko |
||
![]() |
||
![]() |
|
Argh troede fjernbetjeningen var med :S derfor.. og så bliver den nok halv pebret for bare den lille boks hvis den der "ikke kendte" boks koster 150$ :S |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
|
Det er jo mere end de fleste Harmony fjernbetjeninger, så jeg tvivler. |
||
![]() |
||
![]() |
|
læs sidste post fra mig :p |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |