|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() Sendt: 25-Marts-2009 kl. 17:39 |
|
SmartWi og YouSee Startforfra virker det ? jeg har to Hd boxe fra yousee , er der nogle som ved om man kan bruge Startforfra på begge boxe , hvis man har en SmartWi ? ps. jeg har kun et kort fra yousee som er i bruges i master enheden kunne jo være rigtig fedt hvis det nu også virkede ? Svar Ønskes ..... |
||
Sony Bravia KD-65X8505C
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() |
|
Hvis du allerede har SmartWi er der jo ikke andet at gøre end at prøve. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() |
|
Jeg har kun én YouSee box, og der virker start-forfra uden problemer sammen med SmartWi. Jeg kan ikke umiddelbart se hvorfor det ikke også skulle virke med to bokse. |
||
![]() |
||
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() |
|
Lyder super , jeg får nemlig min SmartWi i denne her uge ,glæder mig til at prøve om det nu også virker med to boxe .... hvilken Firmware kører du så med ? version |
||
Sony Bravia KD-65X8505C
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Lyder super , jeg får nemlig min SmartWi i denne her uge ,glæder mig til at prøve om det nu også virker med to boxe .... hvilken Firmware kører du så med ? version |
||
Sony Bravia KD-65X8505C
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Har fået testet det nu.... Firmware Beta SmartWi2.43Beta9T0 virker rigtig godt og uden problemer på både min Sagem 60 og HD box med og uden harddisk .... jeg syntes at den bare kører uden problemer , og falder slet ikke ud eller noget ...... den kan findes på SmartWI hjemmeside
|
||
Sony Bravia KD-65X8505C
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |