|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() Sendt: 23-Marts-2009 kl. 23:35 |
Ligesom vi har en Killzone 2 tråd, synes jeg også at det er passende med en Resident Evil 5 tråd. Jeg spillede spillet her til aften med en kammerat, min makker har ikke selv en playstation og spiller sjældent, og jeg har aldrig været den store Resident Evil 5 fan så vi havde det lidt svært i det første kapitel. Jeg må sku' sige at jeg er positivt overrasket over spillet når man spiller sammen med en IRL makker og jeg synes faktisk det var rigtig fedt, dog langt fra skræmmende.. At spille alene uden nogen kunne jeg godt forestille mig blev lidt træls men sammen med en anden en er det noget helt andet for 250-300kr er det i hvert fald et udemærket køb (www.shopto.net) specielt eftersom jeg havde svoret ikke og købe spillet Hvad er jeres vurdering? Forresten - hvis der er nogen som har lyst til at spille med en anden kan i jo også bare bruge denne tråd så folk nemt kan finde en "makker", eller har brug for noget hjælp. Redigeret af SteffenD89 - 23-Marts-2009 kl. 23:46 |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
HEHE jeg havde svoret at jeg ville koebe det, men slettede min forudbestilling et par dage inden de sendte. Det hang dog sammen med at jeg skiftede VISA kort, og TheHut ikke kunne haeve, og dermed sende, og saa saa jeg det som et tegn paa at afbestille.
![]() |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Spillet er et fedt hæsblæsende action spil.
![]() Bare ærgeligt det ikke rigtiig har den samme Resident Evil stemning over sig, som i de første. Er på ingen måder uhyggeligt, og puzzles er der ikke noget af. |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Nej det er så absolut ikke uhyggeligt, tilgengæld er det intens og hæsblæsende osm du selv siger. Mig og min makker måtte prøve 4 gange i første kapitel for at komme forbi ham mutant manden med den enormt store økse Til sidst kom vi dog igennem det med lidt taktik og hjælp fra os begge. |
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
Hehe jeg spiller det pt med kæresten. det er faktisk sjovt sammen, hvordan jeg dog kan skrige af hende :p men endelig et action spil jeg kan hygge mig sammen med kæresten uden der skal komme brok :p haha 4 gange i kapitel 1, tror vi brugte halvanden time der :p |
|
![]() |
|
![]() |
what?! halvanden time Jeg går ud fra at det må ha' været kærestens skyld? Jeg mener at vi brugte 35-40 minutter på første kapitel. |
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
Hehe ja hun skød jo bare uden at holde taktikken, og hver gang jeg prøvede at sige hun skulle gå et bestemt hen på et givende tidspunkt så kunne hun ikke finde derhen eller også blev hun ædt af zombier :p. for at nakke ham med øksen skulle man op på taget, men det fattede hun ikke :p
|
|
![]() |
|
![]() |
Man kunne da ikke rigtig nakke ham med øksen kunne man? :) Vi prøvede i hvertfald forgæves 2 gange. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |