|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() Sendt: 25-Marts-2009 kl. 21:25 |
|
Hejsa. Jeg kunne godt tænke mig et par hvide højtalere. De skal kunne spille godt (fyldigt, og korrekt) men behøver ikke at være gode til at spille højt. Jeg har en Onkyo 606 forstærker. Så hvilke muligheder er der for et par elegante, og ikke for store hvide højtalere? |
||
![]() |
||
MaxPower ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|
Budget?
Stander/gulv? |
||
![]() |
||
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() |
|
Du kan få de samme højttalere som mine i både sort og hvid. De spiller godt og er ikke ret store. Du kan se dem her:
http://harbosound.dk/shop/harbosat10-med-harbosub10-246p.htm l De passer også godt sammen med Onkyo 606. Redigeret af L'er - 25-Marts-2009 kl. 22:59 |
||
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
||
![]() |
||
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
|
Jeg ved ikke helt hvad mit budget er... Men omkring en 5000 vil jeg sige - højst. Bedre behøver de ikke være... Kan du sige mig hvad praktisk betydning det har om det er guld eller stander højtalerere. Jeg ville foretrække gulv, men jeg har en fornemmelse af det betyder de bliver større - hvilket jeg ikke er interesseret i. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak, de er fine... men nok lige på grænsen hvad størrelse angår. |
||
![]() |
||
Moffe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
|
se på Anthony Gallo A´diva ti. de kan fås til 2000,- pr stk i Sverige. Søg på prisjakt.nu |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Hej. Enig...spiller kanon(specielt sammen med en sub),jeg har dem selv i spisestuen,så jeg ved det lrev |
||
![]() |
||
![]() |
|
Cool - ja dem har jeg kikket lidt på. Hvordan er den mindre model med en Sub?
|
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Subben bidrager jo selvsagt med det samme uanset satelitter...ti modellen er klart bedre i "toppen"...og tåler også mere med sin Titanium enhed. P.s...og taler vi den hvide udgave,er der endnu den fordel ved TI modellen at den er forsynet med metal gitter...hvor de mindre er med "vat"....og det ved man næsten hvordan kommer til at se ud efterhånden-det hvide er umuligt at holde hvidt. lrev Redigeret af lrev på jobbet - 26-Marts-2009 kl. 13:09 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Heheh.. jeps.. Nogen der kender til Pro Audios Mondial højtalere? Det er dem som har lædder på og fås i hvide bla i Expert. Kan godt lide deres enkle udtryk. |
||
![]() |
||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
|
Øøhhh...hello guys!!! Budget omkring 5K også foreslår man Gallo A'Diva 5.1 til 15K??? Hvor faldt kæden af?
On topic. Sådan noget som det her? Jamo http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=276034 KEF http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=314011 Canton http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=141933 Redigeret af Shiva - 26-Marts-2009 kl. 14:10 |
||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
||
![]() |
||
Moffe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
|
shiva: Hvis du læser hvad manden skriver, så skal han bruge et par højtalere. Der bliver ikke spurgt til et 5.1 system... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |