|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stef83 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 26-Marts-2009 kl. 12:47 |
Hejsa... jeg kan ikke få mine codec til at "samarbejde med Media center", jeg har fuldt flere forskellige guider på forskellige hjemmesider, bruger også et program som hedder GSpot som skulle fortælle vilken codec filmen bruger om alle min film siger den jeg er dækket ind ,men når jeg afspiller i Media center siger den, den ikek kan finde codec der svare til filen (eller sådan noget) Den codec jeg bruger lige PT er den som flest anbefalder ffdshow_beta6_rev2527_20081219. Skulle det var den rigtig og så et bare er mig der er helt ny til det. Eller kan nogen af jer fortælle mig hvad dælen jeg gør forkert?? På forhånd tak Redigeret af Stef83 - 26-Marts-2009 kl. 12:50 |
|
![]() |
|
Stef83 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
PS. det kan gdt være i har svaret på det op til flere gange men syntes ikke lige jeg kunne finde det i forummet Redigeret af Stef83 - 26-Marts-2009 kl. 12:49 |
|
![]() |
|
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
du skal hente ffdshow til 64 bit. :)
|
|
Samsung LE40A656/676
Samsung HT-X715 Samsung SWA-4000 Samsung MR-00EA1 |
|
![]() |
|
![]() |
Det var også til 64-bit det jeg postede men prøve lige igen og nej desvære siger den at der en eller flere codec som mangler
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har lige et spørgsmål omkring ffdshow når jeg installere det giver den mig flere forskellige ting eg kan sætte til men en af mine venner fortalte mig man IKKE skulle hakke de ting af som ikke allerede var sat til, men an nu se at der er flere forskellige formater som ikker er sat til... Skal jeg bare sætte hele skidet til og så installer det?? |
|
![]() |
|
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
bare tryk "næste" hele vejen igennem, så virker det. |
|
Samsung LE40A656/676
|
![]() |
|
![]() |
hvilket format prøvet du at afspille ? |
|
Samsung LE40A656/676
|
![]() |
|
![]() |
Så er problemet løst jeg fadt et ekstra program til på http://www.codecguide.com/klcp_64bit.htm sådan som jeg forstår på det er det et hjælpe program til ffdshow men ved ikek om det er sandt.. men skidt i det nu virker det perkeft.. tak for hælpen i har lige redet mine næste tømmermænds dage |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Det er let at sige hvad du gør forkert, det står i overskriften på din tråd.
(vista 64bit) |
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
Schroinx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Det er ikke et hjælpeprogram men en kodecpakke og så vidt jeg husker er det en af dem som bryder copyrights. Du skal finde 64bit vers af ffdshow tryout. Vh Troels |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |