|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Slotski ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() Sendt: 26-Marts-2009 kl. 23:34 |
Jeg er ved at købe dette fantastiske fjernsyn, men vil jo gerne have højttalere der matcher i farven. Er der nogen der har gode råd til hvilke, helst flot design, gerne væghængt ved siden af tv'et, eller evt. et system hvor det ikke er kæmpe højttalere. |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Se forsiden, de nye Jamo - det ser da meget fornuftigt ud... ;)
Eller har HFK klubben nogle bl.a. CW. Så er der KEF 5005.2 serien... Og der er Gallo. Og så selvfølgelig Pios egne højtalere. Vienna vil også være med. Der er rigtig mange... ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Slotski ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
Syntes kun jeg kan finde Pio's i sort, og det er et must at de er hvide.
|
|
![]() |
|
timj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
hvis det er et must de skal være hvide kunne du evt. kigge på monitor audio RD http://www.monitoraudio.co.uk/products/radius-hd/r250-hd/fin ishes
|
|
Anthem mrx-510
Sony vpl hw-65es, 104" Stewart ST 130 Rega R9, Jamo D6, SVS sb-2000,Oppo bdp-103eu, Oppo bdp-83, viasat hd-boks Pioneer Krp-500M (Kalibreret by CSN-Teknik) |
|
![]() |
|
timj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
Glemt lige at sige at det er tapconnection der sælger dem, og de sku pas noglelunde i højden på tvét mener de er lidt højre
|
|
Anthem mrx-510
Sony vpl hw-65es, 104" Stewart ST 130 Rega R9, Jamo D6, SVS sb-2000,Oppo bdp-103eu, Oppo bdp-83, viasat hd-boks Pioneer Krp-500M (Kalibreret by CSN-Teknik) |
|
![]() |
|
Celziam ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Hej Et bud kunne være danske Tangent. De laver flere modeller i hvid pianolakering (eller i hvert fald en ret fin "piano-lignende" finish...). Om de så er flade nok til væggen, er nok en smagssag. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg syntes umiddelbart alle sammen ser lidt klodset ud, så jeg tror umiddelbart jeg vælger at købe en Jamo A102 HCS til at starte med. Dog overvejes Tangent stadig.
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Så havde jeg snuppet et par Galo til hver en tid... De spiller ret godt størrelsen taget i betragtning. Og så er de super flotte, fantastisk byggekvalitet. Det er altså kram...
![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Asklepios: Er det en specielt model du tænker på? Syntes kun jeg har kunnet finde de små runde A'diva, og dem syntes jeg umiddelbart ikke er super flotte til Pio'en... |
|
![]() |
|
![]() |
A diva var mit umiddelbare bud, jeg syntes designet er flot...
![]() Man kan også finde nr. større, men de er også noget dyrere. Se evt dem der hedder Dué http://www.kf-scanaudio.dk/gallo.html |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |