|
|
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Forfatter | ||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() Sendt: 26-Marts-2009 kl. 21:20 |
|
Ja så skete det sku' igen - dog mere chokerende den her gang Her til aften har Basta haf fat i easyshopping, klagerne var at tv'ene var defekte og at kunderne aldrig fik deres penge tilbage. Butikken gik også konkurs men åbnede dagen efter under et andet navn. Easyshopping har E mærket men hopper let og elegant over købeloven. Jeg kan ikke lige alt fra indslaget eftersom jeg også havde gang i andet, men jeg er bare glad for at jeg ikke har handlet der og advare alle imod at handle der! Håber at dette var til nytte for alle nye købere som ikke så indslaget - det kan sikkert findes på tv2 senere. |
||
![]() |
||
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
|
med al respekt er Emærket ikke meget værd det er muligt de prøver men det er jo en forretning der koster penge (og være medlem og have mærket) så det siger vel sig selv at man ikke bare skal stole blindt på den slags især når det ikke er styret af et forbrugerorgan.
|
||
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Men det er der altså folk som gør |
||
![]() |
||
DarkStar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() |
|
Jeg synes det mest chokerende, var at 3 ud af de 3 der havde oplevet
defekte TV, ejede et Samsung.. ![]() |
||
An a day...
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Haha ja.. Men det er ikke nok til at drage en konklussion ud af
![]() |
||
![]() |
||
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 963 |
![]() |
|
Som modvægt kan jeg da fortælle at jeg har købt 2 stk 40 tommer Samsung M-modellen hos easychopping og de virker da endnu, men jeg har ikke tænkt mig at handle der mere.
|
||
Med venlig Hilsen
Johnny |
||
![]() |
||
Zabbi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
De har en rigtig skidt service. Købt min dvd afspiller igennem dem, og da den gik istykker tog det dem 3 mdr for at få den lavet igen. Efter 1 mdr. tog jeg kontakt med dem, og fik at vide de havde forlist den, men de fandt den da heldigvis
![]() |
||
![]() |
||
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
|
har købt mit tv hos dem. det kom efter en dag
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
At du har bestilt tv hos dem som blev leveret hurtigt, har jo ikke så meget at gøre, hvor god service de yder. Det er når reklemationssagerne kommer, at fårene bliver skildt fra bukkene |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, der er en væsentlig forskel fra når du køber tv'et til efter du har købt tv'et, og det er så her easyshopping fejler brutalt. Jeg gad så godt og vide; alle jer der nu har købt jeres tv, har i så ingen reklamationsret tilbage eftersom firmaet har været gået konkurs, hvis i vel og mærke har købt jeres tv før det gik konkurs. |
||
![]() |
||
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|
Nu bedyrede ham dér grisebassen, der ejer biksen jo, at alle reklamationssager vedr. ting købt i den forhenværende svindlerbiks ville blive behandlet på lige fod med sager fra den nye biks. Men det er jo lige meget al den stund, at Easyshopping selv fortolker og forvalter købelovens bestemmelser efter forgodtbefindende. Så kan folk jo have nok så meget (reklamations-)ret. Mvh. |
||
![]() |
||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
![]() |
|
Hvis apparaterne ellers er købt via de danske distributører bør der være hhv. 1 eller 2 års garanti fra producenterne.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |