recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG PS8000 THX
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG PS8000 THX

 Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
Besked
Maves Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-November-2004
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Emne: LG PS8000 THX
    Sendt: 09-Januar-2009 kl. 22:23
Jeg så lige pressemeddelelsen fra LG

http://nordic.lge.com/dk/ir/html/ABboards.do?action=read& ;group_code=AB&list_code=PRE_MENU&seq=5782&page= 1&target=pressreleases_read.jsp

LG Electronics er den første virksomhed i Europa, som har fået lov til at bruge det kendte THX-logo på sine produkter, og lancerer i den forbindelse det første certificerede fjernsyn: plasma-tv’et PS8000. Certificeringen garanterer kunden et billede med enestående kvaliteter. Med PS8000 introducerer LG ikke bare et tv med THX-certificering, men også et med et sortniveau, der kan måle sig med de bedste produkter på markedet.

THX-certificeringen af det nye plasma-tv er en kvalitetsstempling af fremstillingsprocessen, ligesom den viser, at produktet har bestået de strenge test af billedkvaliteten og af tv’ets ydelse, som det kræver at få THX-logoet på sine produkter. Certificeringen er med andre ord en garanti for, at sortniveauet, lysstyrken og farverne i PS8000 er af allerhøjeste klasse. Og det er LG den første producent i Europa, som kan tilbyde.

Ud over et suverænt billede byder PS8000 også på Intelligent Sensor II, der er en kraftfuld energisparefunktion. Sensoren sparer strøm ved automatisk at justere alle parametre i billedet efter rummets lys- og farveforhold. Det betyder også, at brugeren aldrig behøver at justere billedet manuelt.

”Vi ved, at det først og fremmest er billedkvaliteten, folk går efter, når de skal have nyt tv. Men vi tror samtidig på, at vores kunder også gerne vil bidrage til et bedre miljø ved at vælge et tv med lavere energiforbrug. Derfor satser vi nu hårdt på vores ”energisensor”, som, når den er aktiveret, kan reducere energiforbruget med op til 60 pct. sammenlignet med 2008-modellerne,” siger Joakim Örnstig, product manager, LG Electronics.

PS8000 er udstyret med Bluetooth, så man trådløst kan slutte bl.a. hovedtelefon, kamera og mobiltelefon til tv’et. Tv’et har desuden elektrostathøjtalere, der leverer en lydkvalitet, som er usædvanlig høj for et fjernsyn. PS8000 er på én gang både enkel og avanceret. Enkelheden ligger i tv’ets ikonbaserede menusystem og den indbyggede manual, som hjælper brugeren med at forstå funktioner og tilslutningsmuligheder. Det avancerede ligger i billedjusteringsmulig-hederne (ISF-certificeret), som er rettet imod folk, som vil have det maksimale ud af deres tv.

PS8000 kan bruges som digital fotoramme vha. Bluetooth eller USB. Og som noget nyt understøtter alle LG’s nye tv-apparater nu USB endnu bedre. Tidligere har man kun kunnet slutte USB-sticks/harddiske til tv’et for at se billeder eller lytte til musik. Men med PS8000 kan man nu også se film i både DIVX- og HD-DIVX-format.

Levering og pris
PS8000 vil være i butikkerne i Danmark i løbet af første halvdel af 2009 i størrelserne 50” og 60”. Priserne er endnu ikke fastsat.



Jeg siger bare mums, jeg skal have mig et PS8000 :-D
Til top
breuner Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 23-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2009 kl. 18:04

Jeg siger også bare mums. så jeg bestilte et Lg ps8000 fredag den 20-03  hos justbuyit til 12999kr jeg skulle få det fredag 03-04, håber at jeg bliver glad for det, ps så må jeg jo se om der skal  en kalibrering til, har ikke så meget forstand på det,  så hvis der er nogen der kunne komme med et godt råd eller to, så er de velkommen



Redigeret af breuner - 23-Marts-2009 kl. 18:06
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2009 kl. 18:28
Til top
Mr. Pioneer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2009 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af breuner breuner skrev:

Jeg siger også bare mums. så jeg bestilte et Lg ps8000 fredag den 20-03  hos justbuyit til 12999kr jeg skulle få det fredag 03-04, håber at jeg bliver glad for det, ps så må jeg jo se om der skal  en kalibrering til, har ikke så meget forstand på det,  så hvis der er nogen der kunne komme med et godt råd eller to, så er de velkommen



Jeg synes ikke det er billigt, når man tænker på hvilke alternativer der findes til den pris


Redigeret af Mr. Pioneer - 23-Marts-2009 kl. 19:07
Til top
blaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Marts-2004
Sted: Hedensted
Status: Offline
Point: 189
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2009 kl. 19:09

Ligger også på lur efter den

 

Til top
breuner Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 23-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2009 kl. 19:28
nu er det sådan at jeg købte det for jeg synes at det er flot  og så har jeg set lg pg7000 og det syntes jeg har et godt billed, og det her er nok lidt bedre skulle man tro, har også set på et Panasonic 50 pz800 men syntes ikke om  designet,  det tæller jo også, men så er der jo også denne her test,         & nbsp;         & nbsp; http://translate.google.com/translate?hl=da&sl=sv&u= http://www.prylportalen.se/artikel/test_plasma-tv_lg_svartar e_an_nagonsin_090227160226-798.html&ei=_8SuSfu3HMLB-Abaq fnZBg&sa=X&oi=translate&resnum=7&ct=result&a mp;prev=/search%3Fq%3D50PS8000%26hl%3Dda%26rls%3Dcom.microso ft:*:IE-SearchBox%26rlz%3D1I7ADBS_da                                                                                                                           
Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2009 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af Mr. Pioneer Mr. Pioneer skrev:

Oprindeligt skrevet af breuner breuner skrev:

Jeg siger ogs� bare mums. s� jeg bestilte et Lg ps8000 fredag den 20-03  hos justbuyit til 12999kr jeg skulle f� det fredag 03-04, h�ber at jeg bliver glad for det, ps s� m� jeg jo se om der skal  en kalibrering til, har ikke s� meget forstand p� det,  s� hvis der er nogen der kunne komme med et godt r�d eller to, s� er de velkommen



Jeg synes ikke det er billigt, n�r man t�nker p� hvilke alternativer der findes til den pris


Ja, men det er vel også mere deres 60" hvor der LG nok styrer prismessigt i forhold til resten af markedet.... 60" kommer til at koste ca. 18-20Kkr er mit bud... De har i hvertfald meldt 25K svenske for 60´eren.
men det bliver også sjovt at se hvad PS7000 kommer til at koste, for det er vist akurart det samme, bare uden THX logo´et... men der må da være noget forskel alligevel..?
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top
Mr. Pioneer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2009 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af breuner breuner skrev:

nu er det sådan at jeg købte det for jeg synes at det er flot  og så har jeg set lg pg7000 og det syntes jeg har et godt billed, og det her er nok lidt bedre skulle man tro, har også set på et Panasonic 50 pz800 men syntes ikke om  designet,  det tæller jo også, men så er der jo også denne her test,         & amp; nbsp;         & amp; nbsp; http://translate.google.com/translate?hl=da&sl=sv&u= http://www.prylportalen.se/artikel/test_plasma-tv_lg_svartar e_an_nagonsin_090227160226-798.html&ei=_8SuSfu3HMLB-Abaq fnZBg&sa=X&oi=translate&resnum=7&ct=result&a mp;a mp;prev=/search%3Fq%3D50PS8000%26hl%3Dda%26rls%3Dcom.microso ft:*:IE-SearchBox%26rlz%3D1I7ADBS_da                                                                                                                           


Jojo men 2000kr mere og du havde fået verdens 2 bedste tv.
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2009 kl. 19:41
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
breuner Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 23-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2009 kl. 20:05
Her er der priser på Lg50 PS7000 og Lg60 PS7000                                 http://www.jaman.dk/group.asp?group=77                                                                                                   
Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2009 kl. 10:13

Kan godt være at de ikke er det bedste fjernsyn på markedet? MEn F*** et fedt design...

Og et forbrug på 340W for en 60" må siges at være rigtigt flot!



Redigeret af HQjben - 24-Marts-2009 kl. 10:16
Til top
Mr. Pioneer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2009 kl. 14:53
Ja LG har virkelig styr på design, dem kan man godt være bekendt at have hængende
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu