recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billig streaming løsning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBillig streaming løsning?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Yegermister Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2009
Status: Offline
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Emne: Billig streaming løsning?
    Sendt: 27-Marts-2009 kl. 22:34
Hey folks :)

Jeg sad lidt og overvejede hvordan man skulle lave den billigste "streaming" løsning. Det jeg gerne vil have er at jeg vil kunne se NFL HD på TV'et, altså streamet fra en computer. Jeg overvejede lidt om jeg bare skulle bruge den bærbare eller min stationære, men de har ingen HDMI udgang, og jeg kunne godt tænkte mig en lidt midnre diskret løsning. Så svaret er vel at bygge en lille sød computer der kan stå gemt af vejen et eller andet sted? Spørgsmålet er så: Hvad er billigst? Jeg skal vel sådan set "bare" have et bundkort med HDMI udgang, lidt ram og en CPU. Det kan vel godt afvikle HD streams så længe forbindelsen kan følge med right? Hvad skal man vælge af bundkort? Har set lidt på et par Gigabyte kort, og et enkelt fra ASUS, men jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge af hardware.

Mvh
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu