|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() Sendt: 27-Marts-2009 kl. 11:07 |
Med fare for at blive flamet med "bruge søgefunktionen" (hvilket jeg har gjort) tillader jeg mig at oprette endnu en tråd om dette emne.
Jeg vil gerne lave noget hjemmestrikket ambilight (i 1 farve), og gerne billigere end Ikeas diode løsninger. Jeg har fundet frem til følgende reblys http://www.matronics.dk/Produkter/Husfritid/Ledreblys/Produk t/609001.aspx Er der nogen der har erfaring med disse? evt. billeder? På forhånd tak! |
|
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
|
|
![]() |
|
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
![]() |
Du skal da bare købe to meter derinde, og så smække det op bag tv'et og så op med billeder herinde.
![]() |
|
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|
![]() |
|
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Nu søger du godtnok noget der er billigt, men synes at du lige skulle se det her også. Har overvejet lidt at købe det (da jeg ofte bruger min PC til media), dog er der andre ting pt som jeg hellere vil have. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |