|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() Sendt: 26-Oktober-2005 kl. 16:54 |
|||||||||||||||
Er der nogle LCD fælleskøb på vej senere i år? Godt nok fristet til at snuppe en af de sidste LG'er... mvh L |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|||||||||||||||
Hej lahan
Ja, det vil jeg tro. Det må være det næste vi skal prøve Men hvilken ved jeg ikke endnu. Måske Philips, måske Sony, måske Samsung, måske LG (igen) da LG's LCD skærme får meget ros både for billedekvalitet og for deres evner som skærme der også kan bruges til HTPC og Medie-PC (da de er blandt de eneste med mulighed for 1:1 pixel mapping).
Ok, men jeg troede du skulle have en 9830'er i 42" udgaven /Lars |
||||||||||||||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
|||||||||||||||
Jo jo men man kunne jo snuppe en LG indtil min 42" 9830 + DVDR9000 kommer på markedet.... Så vil da helt klart foreslå netop denne model i 32"/37"/42" ved et fælleskøb.
Redigeret af lahan |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|||||||||||||||
En mulighed kunne også være JVC LT-37M60.
|
||||||||||||||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
tomaszo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2005 Status: Offline Point: 228 |
![]() |
|||||||||||||||
Jeg er med på jvc dog kun 26eller36s60
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|||||||||||||||
Tomaszo: Du mener vist 32S60 og ikke 36S60. Man kunne jo godt prøve med f.eks. 32S60 og 37M60.
|
||||||||||||||||
Thorvald. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
tomaszo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2005 Status: Offline Point: 228 |
![]() |
|||||||||||||||
ja det mener jeg :D , men er self kun intra if the price is rigth
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Jeg har fået at vide at det kan blive meget svært at lave et fælleskøb på disse JVC LCD'ere. Efterspørgslen er så stor at JVC ikke kan følge med. Den forhandler jeg spurgte havde ventet 2 måneder på 2 stk 37" LCD'ere i S60 serien.
|
||||||||||||||||
Thorvald. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Heintze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 79 |
![]() |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|||||||||||||||
Hej Alle Så sker der noget med fælleskøb på LCD TV Vi har fået fat på et special tilbud af 2 lækre modeller (hhv. 32" og 28") der modsat de fleste LCD TV-skærme på markedet også kan bruges til PC-grafik (pixelmapping 1:1). Dog kun begrænset antal. Der er rift om skærmene for tiden. Mere følger senere i dag. /Lars |
||||||||||||||||
Ansvarshavende redaktør.
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Ansvarshavende redaktør.
||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |