|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() Sendt: 29-Marts-2009 kl. 22:30 |
|
Så har jeg fået installeret Windows 7 Build 7068 på min HTPC. Indtil videre er der kun gode nyheder herfra: Selve installationen gik ekstrem hurtigt, lige omkring 20 min. tog det. Da jeg kun har kort tid her til aften, løb jeg let henover der, og gjorde følgende: 1. Installation af Windows 7 Det digitale tv funker perfekt, OGSÅ HD KANALERNE !! Det hele spiller fint indtil videre, men jeg vil kun bruge det til, at teste på indtil videre, har også en vista installation på maskinen til alm. tv brug. Brugerfladen er meget federe end vista MCE. Desuden var der mindre spørgsmål at svare på i. fb. med installationen af floppydtv. Jeg bruger for resten Yousee. |
||
![]() |
||
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Nu er den dll fil også snuppet fra Win7, altså den som man kopierer ind i sin vista installation :) Det lyder godt det er gået succesfuldt, hvad er dit HW setup ? |
||
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
||
![]() |
||
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
|
Hvilke vista beta codec bruger du ? er det til mkv og avi ?
|
||
Samsung LE40A656/676
Samsung HT-X715 Samsung SWA-4000 Samsung MR-00EA1 |
||
![]() |
||
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() |
|
Det er hentet http://www.shark007.net/ Det har jeg altid brugt, det spiller alt i VMC. Der er en udgave til win 7 på siden også |
||
![]() |
||
![]() |
|
CPU: Core2Duo E4500 2,2 Ghz (Passivt kølet) Desuden er der ingen pixelering på 3+ eller 3 Puls Discovery HD virker igen (ingen stuttering) TV2 Film HD virker igen (ingen frys) Og indtil videre (har kun prøvet 5 min.) ingen pixelering på Kalan 5HD Nu har jeg dog her til morgen sat den til at starte op i Vista igen, da konen kommer hjem før mig idag, og der er ikke sorteret kanaler endnu. Hun skal jo nødigt få et flip over det (har manglet tv i 2 uger pga. Yousee kort-registrerings-fejl).
Redigeret af alyz - 30-Marts-2009 kl. 09:37 |
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
|
Kan du få ffdshow til at køre? Dette har ikke været muligt for mig endnu! |
||
![]() |
||
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Hvad er fordelen ved at bruge ffdshow?
|
||
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
||
![]() |
||
kasper svanberg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-August-2008 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
Hej
Jeg har også installeret 7068 med floppydtv. Foreløbigt kører alle kanaler perfekt. Ingen pixelering eller frysen, som Alyz også skriver. Jeg har dog problemer med ffdshow som ikke aktiveres ved sp-dif lyd og undertekster, samt korrupte billeder på mange af mine MKV hd film....... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Altså den codec pakke, som jeg tidligere beskrev, benytter fddshow, men detaljerne kender jeg ikke. Jeg har brugt den codecpakke i rigtig lang tid, og den blvier hele tiden opdateret og optimeret. Der kommer nye opdateringer næten hver uge. |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Jeg har også installeret 7068, har dog et problem med playready, som kommer også og skriver den ikke er opdateret, så skal man opdatere og den skriver den er opdateret, og bagefter virker kanalerne ikke.. så skal den lige i standby, og vågne igen, så virker det.. Hmmm må lede efter en løsning på det. Der er ingen andre der har problemer med playready???? Redigeret af Pizzabager - 30-Marts-2009 kl. 20:29 |
||
![]() |
||
Gomi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 132 |
![]() |
|
Hvor har i build 7068 fra?
![]() |
||
Samsung UE55D8005 uden clouding
Pioneer 1021K surrond reciever Pioneer BDP 140 Bluray System Audio Saxo all around |
||
![]() |
||
Dew2000 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
Jeg har samme problem med playready som du beskriver, der kan dog gå en dag imellem udfaldende. Jeg oplever også at Windows Media Player 12 kun finder 29 albums ud af 300 - samtidig crasher wmp hver gang jeg forsøger at afspille musik ?? Jeg har lavet en ren installation med Win7 Build 7068 og kun installeret nyeste Geforce 9400 drivere, audiotrak lydkort usb, wireless og firedtv windows 7 beta drivere |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |