|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() Sendt: 25-Marts-2009 kl. 08:58 |
Nogen der ved noget om dette?
Redigeret af Nicoleif - 20-April-2009 kl. 21:03 |
|
![]() |
|
Henrik_45 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 402 |
![]() |
Mener du ikke TS-119?? SHG forventer den på lager den 30. marts |
|
![]() |
|
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
Jo selvfølgelig TS-119! |
|
![]() |
|
kirneh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2005 Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Jeg har bestilt en TS-219 (med 2*1.5g disks).
Getmore forventer levering den 4 april mener jeg.. Redigeret af kirneh - 30-Marts-2009 kl. 09:15 |
|
![]() |
|
![]() |
Så er den sendt fra Getmore og der ud til at komme frem i morgen.
Det var godt nok hurtigere end jeg havde turde håbe på. Det skal blive spændende :) |
|
![]() |
|
![]() |
Ja undskyld at jeg snakker med mig selv :)
Jeg vil blot sige at jeg har fået min QNAP 219 op og køre. Ligen nu spiller TVIX'en en film streamet fra Nas'sen. Den var heldigvis rigtig nemt at sætte op. Et lille spørgsmål. Kan man gå fra raid 1 -> raid 0 uden at formatere disken. Nu har jeg 2*1.5 GB disks i raid1. På et tidspunkt løber jeg måske tør for plads og vil skifte til Raid0. Men kan man gøre det direkte, eller skal jeg have et mellemlager til mine data mens diskene omformateres ?. |
|
![]() |
|
Wheels ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Så vil jeg så undskylde for at stille dig et spørgsmål tilbage uden at kunne svare på dit Kan du sige noget om, hvor meget/lidt den larmer? Gerne i forhold til tidligere modeller eller andre mærker, hvis du ved det. Jeg leder nemlig efter en to-disk NAS, som kan stå i stuen eller soveværelset uden at genere. Redigeret af Wheels - 31-Marts-2009 kl. 15:34 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har ikke nogen NAS at sammenligne med da det er min første.
Men jeg syntes dog den støjer en del. Men det er jo relativt. Den LARMER ikke, men man kan godt høre blæserne. Det gør mig dog ingenting da den kommer ind i klædeskabet. Jeg skal dog lige sikre mig at standby funktionen virker. Jeg er pt ved at overføre 500 gb data via et 100 mb netværk. Det tager noget tid hehe (læs 12 timer) |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Det kan du sandsynligvis ikke - du skal også være opmærksom på at du ved Raid 0 mister ALLE data på begge diske, hvis blot én af dem går ned! Måske man så blot skulle overveje en ikke-raid opsætning, hvor du "bare" har 2 uafhængige diske? /Tommy |
|
![]() |
|
Jakobivic ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2007 Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Hej Kirneh Nu har du haft din TS-219 i ca 14 dage. Hvordan er den så? Er du tilfreds med den? Larmer den meget og hvilke hdd har du puttet i den? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er meget glad for den.
Men jeg er heller ikke power bruger, så jeg er nok dårlig til at anmelde den. Jeg har smidt 2 * Seagate Barracuda 7200.11 1.5 TB i. De kører RAID 1. Jeg har ca 800 gb film på den pt og den streamer til min Twix 6500A. Jeg har ikke haft problemer med at få harddiskene til at spinne ned. Det gør de fint når de skal. Blæseren kører hele tiden i den. også når diskene er spundet ned. Jeg skal have lånt mig en strømmåler for at se hvor meget den bruger når den er "standby". Den støjer ikke vildt, men jeg kan sagtens høre den. Jeg stiller den ind i et skab når indkøringen er færdig. For tiden står den i stuen ved min computer så jeg kan holde øje med om den kan finde ud af at spinde diskene ned. |
|
![]() |
|
Jakobivic ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2007 Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Tak skal du have. Jeg har bestilt min med samme hdd. Den
kommer i morgen, jubii ![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |