|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Niki W ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() Sendt: 31-Marts-2009 kl. 20:44 |
Når nu maskinen ikk skal kunne vise film, gætter jeg på at vi skal igang med nogle andre bundkort, de bruger den til at sidde på nettet og lidt regnskab, min far redigere en sjælden gang imellem billeder, men íntet anvanseret og min mor spille nogle små spil, som toumble box og såen nogle simple spil. Krav: Skal ku kører xp Skal være færdig samlet Skal være lille, ala ee box og lign |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
PCer/Laptops med XP er nok svære at få fat på, da det jo er et udgået OS, men EXPERT har denne. ACER BÆRBAR PC ASPIRE ONE D150 - SORT eller denne
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Niki W ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Skal være stationær, og xp kan jeg bar selv inst, var mere for at sige der ikke skulle være linux på, og de fleste af de der mini pc'er kører da ikk med vista? lr mig der har misforstået noget.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9434 |
![]() |
køb en eee box og en dejlig stor skærm.
Den kører XP, bruger ingen strøm og er helt lydløs. koster omkring 2400kr |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Med få undtagelser, så er det Vista der er installeret på alle PCer i dag, selvfølgelig indtil Windows 7 kommer i endelig udgave, så dør (heldigvis) Vista. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Jeg har som nævnt andet sted lige haft fingrene i en Asus eee B204 og det er en dejlig lydløs maskine, som vil egne sig fortræffeligt til 'bedsteforældre'-pc. Så længe man ikke skal vise HD materiale på den..... Ellers kan du måske få fat på en B202, den er endnu billigere og kan køre alle de 'almindelige' programmer.... Alternativt kan du købe dem en Asus eee Top eller en MSI NetON http://www.linuxshoppen.dk/blog/?p=182 Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
![]() |
Den ser nu lækker ud, men de gider ikk ofre så meget på det, bar af med deres gamle kasse:)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |