|
Rockpalazt |
Besvar |
Forfatter | |
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Emne: Rockpalazt Sendt: 21-November-2005 kl. 16:36 |
Hvis nogen er blues/rock-interesserede, ville jeg bare lige oplyse, at jeg
er ved at overspille et gammelt VHS-bånd fra ovenstående program, med Frankie Miller's Full House, Rory Gallagher og (vistnok) The Fabulous Thunderbirds. Så vidt jeg husker, er programmet fra 1976. Har det interesse, så smid en pb - i løbet af denne uge. |
|
Steen
|
|
johnlindgreen
Super bruger Oprettet: 31-Oktober-2004 Status: Offline Point: 459 |
Sendt: 21-November-2005 kl. 20:46 |
Ellers tak, men når du kommer til den fra starten af 80'erne med Police er jeg på.
|
|
cnn3
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Sendt: 21-November-2005 kl. 21:46 |
Jeg kan også huske Van Morrison, var det samme koncert-aften?? |
|
mvh Christian
|
|
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Sendt: 21-November-2005 kl. 22:01 |
[QUOTE=cnn3]
Jeg kan også huske Van Morrison, var det samme koncert-aften?? [/QUOTE] Nej, jeg tror ikke det var samme aften. Jeg har kun et par enkelte andre bånd - og jeg tror ikke Police er med på nogen af dem. Min favorit-Rockpalazt er den aften Bryan Adams gav en kanonkoncert, længe før han blev kendt i Europa, og bagefter spillede Cheap Trick den fedeste koncert Rockpalazt har vist. Den glæder jeg mig til at gense. Regner ikke med der er noget forkert i, at tilbyde den slags gamle tv-optagelser? |
|
Steen
|
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Sendt: 21-November-2005 kl. 22:08 |
Mit bud siger 1977 ? - og det var inden man kunne stave til ophavsrettigheder !!
|
|
Lone
Bruger Oprettet: 04-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
Sendt: 22-November-2005 kl. 21:37 |
Der eksisterer en del TV udsendelser fra Rockpalatz oprindeligt fra tysk fjernsyn. Jeg har en med ROCKPILE (Dave Edmunds/Nick Lowe mfl) fra 1981, som jeg gerne vil dele, skulle nogen være interesseret (hvis nogen overhovedet kan huske dem ...) Den kunne lægges sammen med en nyere optagelse fra BBC Wales med Dave Edmunds/Geraint Watkins/Andy Fairweather-Low m.fl. (> år 2000).
|
|
isteen
Sendt: 22-November-2005 kl. 22:00 |
Lækkert med lidt musik-deling. Jeg har netop færdiggjort en Rockpalazt fra 1978 med Rory Gallagher, hvis nogen er interesserede... Hvis nogen skulle ligge inde med ZZ Top eller lignende.........? |
|
Steen
|
|
isteen
Sendt: 23-November-2005 kl. 08:31 |
Faldt over dette link
http://www.rockpalast.de/rockpalast-dvd/staffel1.phtml Desværre inkluderer de udgivne titler ikke dem jeg er interesserede i, men måske det kan være en hjælp for andre |
|
Steen
|
|
isteen
Sendt: 23-November-2005 kl. 13:28 |
Nogen der kan have interesse i Muddy Waters Blues Band, Albert Collins &
The Icebreakers, Bryan Adams eller Cheap Trick fra ovennævnte programserie? Sidst i 70'erne / først i 80'erne....i sidste århundrede, det var før der var CD og DVD Redigeret af isteen |
|
Steen
|
|
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Sendt: 23-November-2005 kl. 13:58 |
Jeg kunne da godt være interesseret i den Bryan Adams. Jeg er selv - mildt sagt - ivrig musiksamler. Min liste kan ses her Den er ikke up to date. Der er kommet ca. 20 - 25 Springsteen D/D tour dvd til og lidt U2. For en god ordens skyld: ingen af disse er officielle udgivelser. |
|
isteen
Sendt: 23-November-2005 kl. 14:06 |
[QUOTE=Stampe]
Jeg kunne da godt være interesseret i den Bryan
Jeg er selv - mildt sagt - ivrig musiksamler. Min liste kan ses
Den er ikke up to date. Der er kommet ca. 20 - 25 Springsteen D/D
For en god ordens skyld: ingen af disse er officielle udgivelser. [/QUOTE] Send mig en pb, så finder vi nok ud af noget. |
|
Steen
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |