recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Receiver til Focal højttalere?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketReceiver til Focal højttalere?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 311
Direkte link til dette indlæg Emne: Receiver til Focal højttalere?
    Sendt: 01-April-2009 kl. 23:35

Hey alle. Så fik jeg endelig bestilt nye højttalere da jeg mente de gamle havde gjort deres værnepligt :)

Efter at have opdaget det gode fælleskøb tilbud på Focal's 700 serie, kunne jeg simpelthen ikke modstå fristelsen, og fik endda også overtalt kæresten uden de store problemer, til at få et par ordentlige klodser ind i stuen :) (2x 726 front, 2x 706 bag og en 700CC til center).

Mit næste indkøb skal så være en ny forstærker der kan klare de nye HD-formater. Jeg har ikke de store krav til den, udover at der gerne må være nok med HDMI inputs. Jeg har dog ingen styr på hvilken model jeg skal vælge for at tilfredsstille mine nye højtalere (har dog hørt at Focal's 700 serie ikke skulle være voldsomt svære at trække). Min nuværende forstærker er en ældre Yamaha RX-V357 som egentlig har gjort det fint, men det er på tide at få den skiftet ud. Den skal være i sort forresten.

Kan i hjælpe? På forhånd tak.

Prisleje: Omkring de 5.000 max.

Redigeret af Losty - 01-April-2009 kl. 23:40
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu