|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ejsingduun ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 01-April-2009 kl. 14:34 |
hej jeg er ved at droppe mit gamle sourround system (harddiskoptager + reciever) for istedet at anskaffe mig en mac mini og derfor kommer jeg til at mangle noget lyd så jeg vil gerne have et sourround sæt med 5 højtalere hvor forstærkeren er indbygget i (vil ikke have en seperat forstærker) er der nogle der har nogle gode forslag max 5000,- jeg spørger her fordi jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal søge efter så hvis der er nogle der kender nogle gode sites eller produkter så kom endelig frem med dem
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Så har du åbentbart ikke set på f.eks Logitech Z5500, som er en del omtalt her på forummet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
ejsingduun ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
ja men det ser da meget godt ud, dermed mener jeg at det har alle de ting jeg gerne vil have MEN det er jo designet til pc brug kan jeg virkelig godt bruge det oppe i stuen, det skal jo også bruges til alm musik aflytning
|
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
http://www.earthquakedanmark.dk/produkter/hoejttalere/sn-51. aspx kan det du søger, til den pris du efterspørger, og i en kvalitet der er temmeligt meget bedre end logitech sættet. |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Jo, og ja det er til hovedsagligt PC brug, men der er ikke andet end sådanne hvis det skal være som du spørger om. Ellers skal det være en Soundbar og en SW. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Kun en tilslutning, og så Analog, meget begrænset brug. |
|
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Jeg tvivler ikke på at det lyder fint, men man må godt nok håber der er mørkt i stuen ![]() |
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
[QUOTE=ejsingduun] er der nogle der har nogle gode forslag max 5000,-
/QUOTE] Til den pris, er det svært at finde 5 højttalere og evt. en sub med indbyggede forstærkere, der ser godt ud og spiller nogenlunde. Har ikke hørt dfeldt2, men kender dfeldt5, som spiller rigtig godt. Fås i både hvid og sort pianolak Redigeret af hpdahl - 01-April-2009 kl. 21:29 |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
![]() |
hmmm ja men tusind tak for svarene troede egentlig at man kunne få rigtig eller tilnærmelsesvis rigtig hifi for 500o men jeg blev åbenbart kloger, jeg tror jeg giver z 5500 en chance kan fåes for ca 2000 så kan det ikke gå helt galt
og endnu tak for svarene |
|
![]() |
|
![]() |
har kigget lidt videre og fandt følgende http://www.audiosound.dk/product.asp?product=2674
hvad mener i om den
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Det kan ikke bruges, hvis du som angivet i første post ikke ønsker en ekstern forstærker/receiver. |
|
![]() |
|
![]() |
ok men der står at den er med 200w indbygget forstærker
er der noget jeg har misforstået |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |