|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() Sendt: 02-April-2009 kl. 20:44 |
Hej hej,
Min gamle far skal have et nyt anlæg, hvori han gerne vil have en tuner del der både kan håndtere fm og internet radio. Det skal helst være muligt at delen fylder de gængse 43 cm. Findes det? |
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Hvad skal han med fm hvis den har internetradio? Internetradio har jo alle fm stationer, samt over 5000 internet radio stationer, mener jeg at det er. Find et lille godt anlæg og smæk en Squeezebox classic på. Eller en squeezebox classic med et par gode aktive højttalere. Jeg går ud fra at der forefindes internetforbindelse hos din far. Hilsen Ole |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
Hej Ole,
Som jeg skriver skal han have lydsystem, enten reciever eller amplifier+tuner. Rigtig gerne en amplifier + tuner(fm+internet). (læs: ikke noget med aktive højttalere) Squeezeboxen er fin, men opfylder altså ikke kravet her, som bl.a. var 43 cm bred, som de gængse produkter er. Mit simple spm er bare om hvorvidt dette produkt findes?? |
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
http://www.cableman.dk/product.asp?product=2342 denne her opfylder vist alle kravene - skal sige at jeg intet kender til radioen, eller firmaet der sælger den.
Redigeret af Kasper_J - 02-April-2009 kl. 22:41 |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Ok. jeg tænkte også på prisen. Held og lykke. God påske. Hilsen Ole |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/dab_radio/argon_d ab3245_dab_tuner_sort.htm.
Denne ville jeg gerne have. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |