|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() Sendt: 04-April-2009 kl. 16:15 |
"Ørneborgen" er et godt bud.
- Men der er mange flere. Kom med bud ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Dirty Harry har jeg nydt meget. Og senest Million Dollar Baby, som han også har instrueret. Og Changeling som jeg endnu ikke har set Her er hele hans produktion: http://da.wikipedia.org/wiki/Clint_Eastwood |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
er gran torino ikke den sidste i rækken. Har ellers lige for nydelig set pale rider og de nådesløse på blueray.
Redigeret af xcardman - 04-April-2009 kl. 17:14 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
Netop changeling, som han har instrueret. Det er altså en fed film. Den er med angelina jolie. I det hele taget har han lavet mange fede film. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Jeg har altid haft en svaghed for dén film, hvor Clinten spiller en uregerlig sergeant, der som straf for sin seneste tur i brummen får til opgave at træne en deling udisciplinerede basser, der til forveksling ligner røven af fjerde division. Ret underholdende film. Kan dog ikke lige huske titlen på den. Ligeledes har jeg også en svaghed for film som "Bronco Billy" og "A Perfect World". (EDIT: Den hedder "Heartbreak Ridge". Redigeret af musicus - 04-April-2009 kl. 18:18 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
Heartbreak Ridge. ja, den er altså god. Den kan altid ses igen.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Kellys Helte, nok den WW2 film jeg har set oftest
![]() |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Heartbreak Ridge er min favorit Jeg så Gran Torino i bio i sidste uge, og det er en udemærket film omend ej den bedste. Men hans barske humor kan ingen tage fra ham. Så den kan jeg godt anbefale at man gå ind og ser. Håber han ombestemmer sig og spiller med i endnu en film. Redigeret af Bimsen - 04-April-2009 kl. 20:54 |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Million Dollar Baby er klart en af mine nyere favoritter, mindst glad er jeg for Dirty Harry filmene, der har dog været ualmindeligt mange gode fra hans hånd, både foran, og bag kameraet :-)
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Mega fan af Eastwood :)
Har lige set "A fistful of dollars" og "For a few dollars more" og så kommer naturligvis "The Good, The Bad and The Ugly". "Unforgiven" er en afslutning på hans western-eventyr og som de andre med langtrukken spænding :) Jeg skal have den første film på blu-ray, selvom man skal bøvle med italienske netbutikker for at få den (da de kun sælges der). |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Kan ikke finde nogle dårlig film hvor Eastwood er med for/bag kamera.
Håber at de gammle Eastwood film, den italiensk periode idkommer på Blu-ray. Nogle der har noget links til italiensk net forhandler hvor disse film måske kan skaffes ? Hvad mange ikke ved, så har Eastwood skrivet musik til en del af hans film. Redigeret af Startrek - 05-April-2009 kl. 12:49 |
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Dirty Harry er vist stadig et godt bud på en kriminalfilmserie - hvis man er usikker på serien, så er det vist stadig muligt at købe den som DVD-bokssæt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |