|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Mxee ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 05-April-2009 kl. 09:49 |
|
Hej,
Jeg har lige købt mig et Samsung LE40A796R2 med motoriseret vægbeslag. Men som altid er de indbyggede højttalere vildt dårlige. Jeg stiller ikke ekstremt høje krav til lyd, men jeg vil da gerne have at den skal være rimelig god. Så derfor vil jeg gerne have nogle aktive in-wall højttalere da jeg ikke gider alt det ledningsrod. Jeg kan dog ikke finde nogen. Har i et link til nogle gode nogen? Eller har i nogle andre diskrete løsningsmodeller? God påske :D |
||
![]() |
||
klausjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
|
jeg vil kraftigt anbefale dig at kigge på SpeakerCraft, specielt deres AIM serie. Det er en serie af højttalere hvor enhederne kan justeres hen mod dit lytteområde. De er godt nok ikke aktive, men det vil putte alle dine fordomme om passive inwall/inceeling højttalere til skamme.
SpeakerCraft.com \Svenstrup |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Det er jo ikke muligt, at bruge aktive enheder til TVet, der er ikke en sådan udgang, det nærmeste du kan komme er Headset udgangen. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Mxee ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Jamen er headset udgang ikke fin nok til et par aktive stereo højttalere.
Tænkte på nogle PC højttalere bare til væggen :D |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
jo, den udgang kan godt bruges, og der er PC højttalere der kan hænge på væggen. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Går nu og overvejer noget andet.
2 stk af disse AIM7MT4&PicGr=2862&ML=664">SpeakerCraft AIM og en meget lille forstærker. Syntes i at det er en bedre ide? Og hvilken forstærker vil i da anbefale? Redigeret af Mxee - 05-April-2009 kl. 10:36 |
||
![]() |
||
klausjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
|
det er ikke nogen tosset idé, selvom at du får en meget bedre højttaler blot ved at gå op i den der hedder Four, men det kommer selvfølgelig an på hvad du skal bruge dem til udover at se fjernsyn.. Hvor har du forresten fundet prisen på 2200 stykket ?
Redigeret af klausjensen - 05-April-2009 kl. 10:41 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har fundet dem her: CSO.DK Jeg har besluttet at købe et Samsung System da jeg syntes at det er et godt kompromis. Samsung HT-X810R ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
ahh.. ja det synes jeg så er lidt synd, men sådan er vi jo så forskellige ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |