|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() Sendt: 06-April-2009 kl. 18:33 |
Hej Hvilke af disse to skal jeg vælge? Logitech LX710 http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard_mice_co mbos/devices/147&cl=dk,da eller Logitech MX3200 http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard_mice_co mbos/devices/140&cl=dk,da Jeg får 25% rabat på begge sæt. Det skal bruges til surf, LIDT game, skrive, lidt musik og lidt billeder. Mvh. Lasse
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Jeg synes det må blive en smagssag. Jeg synes de begge ser ud til at være lige gode til det du skal bruge dem til. Hvis det var mig ville jeg nok vælge den billigste, som jeg iøvrigt også bedst kan lide af de to, design mæssigt - jeg synes det er pænest, lige umiddelbart.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
jeg valgte et Logitech Illuminated Keyboard hvis du ikke asolut er til trådløst tastatur, er det meget lækkert. Niels |
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
Hej Jeg endte med at købe LX710, det er jeg egentligt glad for. |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |