Hej, Jeg har lige 2 små problemer med mit vista media center. Så jeg håber I kan hjælpe mig med.
Vista Ultimate SP1
TV pack 2008
2 stk. Floppy DVB-t
Tilsluttet lokal antenne forening som sender dvb-t signal til næsten alle kanaler.
Jeg kan ikke finde nogen steder at ændre kanal rækkefølgen (DR1, TV2, TV3 osv….).
I mit gamle XP 2005 MCE med analog tuner virker det fint med at ændre rækkefølgen. Men jeg er bange WAF falder en helt del hvis jeg sætter dette i drift med den mærkelige række følge vista har valgt (jeg kan næsten allerede høre hende råbe:-).
Hvordan ændre jeg række følgen ?
Andet lille problem er EPG. Det virker fint for de kanaler MS har valgt, men f.eks 3 puls er ikke kommet på endnu + et par andre mindre kanaler. Andre kan den ikke finde ud af at kæde den rigtige EPG liste sammen med kanal navnet. På mit gamle havde jeg et menu punkt som hed noget i retningen af ”add list to channel”. Her fik jeg en liste over de EPG windows havde hentet og kunne så sætte dem på en kanal.
Jeg har kikket lidt efter programmer til at importere xltv.xml filer. Men kan ikke finde nogle som virker med TV Pack 2008.
Nogen der har en løsning på dette ?