|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
donhopla ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 07-April-2009 kl. 20:31 |
Hep Hey, Sagen er sådan, at jeg er ved at bygge om derhjemme, og skal have investereret i en ny reciever, højtalere og en del kabler. Jeg er bare ikke alt for meget inde i alt det her med kabler, reciever, lyd, og kvalitet, så har altså valgt at søge til råds her inde. Jeg har allerede : DLP Projektor , s-video indgang, Video indgang (composite), VGA indgang. Computer, HDMI udgang, Mini Jack udgang, SPDif udgang, Playstation 3, HDMI, TV, 3 HDMI indgange, 2 Scart, TV, 1 HDMI, 2 Scart Meningen med det hele er så, at jeg vil forbinde det hele til en reciever (skal købes, og virker med et 5,1 surround sound system), som sidder under det ene tv i stuen. Jeg er bare ikke sikker på, hvordan man gør dette nemmest, og hvilken prisoverkommelig reciever, og kabler som jeg skal vælge at forbinde det hele med ? Kan lyden og billede køres, eller rettere samles i recieveren? Jeg har lavet en illustration som kan give et bedre indblik i, hvordan jeg havde tænkt mig at sætte det hele sammen, videomæssigt, men kan man minimere dette antal af kabler og er der en meget bedre måde at gøre dette set-up på ? Der er ikke trukket lyd på illustrationen. Er der nogle der kan hjælpe mig der? Kan man sætte det hele op til en reciever og bruge den som en slags samle station? Kan jeg fra min playstation splitte hdmi'en og køre et hdmi stik til fjernsynet og et til projektoren, selvom der ikke er hdmi i projektoren? REDIGERET! Illustration med lyd nu uploaded. Hvordan ser dette set-up ud ? Kan man godt køre playstationen til recieveren, og så trække et composite kabel fra recieveren til projektoren og få billedet fra playstationen frem på projektoren. På forhånd tak. Redigeret af donhopla - 08-April-2009 kl. 18:16 |
|
![]() |
|
donhopla ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
har set lidt på denne reciever : http://hifipriser.dk/Products/listprices.asp?ID=469935. Hvad synes i ? Nogle som kender til den ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |