|
|
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() Sendt: 09-April-2009 kl. 08:16 |
Hvis rygterne er sande kan det være vi kan se Lord of the Rings Triologien inden for et år, så mangler der bare Aliens og Star Wars før jeg er nogenlunde tilfreds
![]() http://www.thehdroom.com/news/Blu-ray_Bound_Lord_of_the_Ring s_Trilogy_Hangover_Watchmen_and_More/4528 |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
Aliens skulle komme ud i år. Det ser ud som om det bliver et sæt med alle fire til julehandlen.
|
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Nice Lord Of the Rings trilogien
![]() ![]() ![]() |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Ja, jeg håber også at det bliver de udvidet udgaver (mon dog ikke at det vil ske?). Lyder godt ang. Aliens også
![]() |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
de udgiver garanteret de almindelige udgaver først og så de udvidet bagefter så de lige kan tjene lidt ekstra penge.
|
|
![]() |
|
T800 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Puha, jeg glæder mig til Alien serien, og jeg håber bare at de vælger en
speciel indpakning til seriens fire film. Kald mig naiv, men jeg går stadigvæk og venter på en flot collector's edition udgave af Pirates of the Carribean, tænk bare hvor flot det kunne gøres(skattekiste?). Star Wars, Indy, Back to the future og alle spielberg klassikere venter jeg også på med spænding. Der er for få gode releases for tiden mener jeg, selskaberne starter med de små udgivelser som ikke behøver at sælge stort for at være en succes. Til gengæld må man håbe på, at ventetiden der er på alle de store hits, bruges på at forberede dem så de er i super kvalitet! M.v.h. BF |
|
Pioneer 428XD,HD-EP30, PS3,5 stk. B&W M1,SPL1000R, Onkyo TX SR606 Silver
...We have no fate... HD Film |
|
![]() |
|
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
![]() |
Det lyder da super fedt med Aliens, dem glæder jeg mig sku til.... Kan det passe, at jeg har set dem udgivet i USA ?
|
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
Nej, de er ikke udgivet nogen steder. Predator 1 og 2 samt AVP 1 og 2 har dog været ude i et stykke tid.
|
|
![]() |
|
palledyret ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
En film der også kunne være godt hvis den snart kom ud er Titanic :-) |
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
G-L-A-D-I-A-T-O-R !!!!!!!! Hvor bliver den lige af? Hvorfor helv... udgiver man Resident Evil 3, Bloodrayne 5 og Hvem-fanden-har-sat-pølsevognen-i-andet-gear-2???
|
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Gladiator var afbilledet i en af de der reklamer der var inde i en Blu-ray jeg købte for nyligt under "Coming Soon" - så den er forhåbenligt lige på trapperne.
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
![]() |
De andre film er vel billigere at udgive igen. Man holder med vilje tilbage med visse af de helt store film, da man er interesseret i flere potentielle købere, end der er nu. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |