|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() Sendt: 12-April-2009 kl. 23:37 |
Heey je ghar længe ville købe band of brothers på Blu-ray, men har ikke råd og lyst til at give de næsten 500kr for den, når jeg kan få den meget billigere fra nettet af.
Men der er jo så ikke DK tekst på. Jeg kan godt leve uden dem, hvis bare der er engelske tekster på. og det er der så hvidt jeg kan se, men jeg vil høre om det kun er for hørehæmmet, eller bare ganske almindelige engelske tekster for bare tale. Og dette spørgsmål går også på Matrix box'en. |
|
![]() |
|
The Dude ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-December-2007 Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Jeg har købt min fra play.com. Der er både almindelig engelske undertekster, og dem for hørehæmmede.
|
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
går ud fra det er på Band of brothers du mener?
Og er der nogen der ved Med Matrix box'en? |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hej , det har den ikke...Hvis du kigger i denne super tråd som flemming larsen har lavet , kan du se hvilke film der er med dk tekst og hvilke der ikke har...se her på side 1 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50170& PN=1&TPN=1 MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Heey ja den kender jeg alt for godt tjekker jeg hver dag. Men mit spørgsmål går på engelske tekster, om der er engelske tekster, og hvis der er om de så kun er for hørehæmmet, da jeg godt kan undvære dk tekster, men helst vil have engelske tekster da jeg bedre kan læse mig til hvad de siger end altid lige og forstå det. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Matrix har engelske tekster. Jeg lagde dem lige ind i my movies, og der står at der er engelske tekster på.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
der står ikke noget om, om det er for hørehæmmet?
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Der står rent engelsk, ikke noget om hørehæmmet. Noget mere interesant er at den tyske udgave har dk tekst, efter bagcoveret. Jeg ved så ikke hvad de koster i tyskland. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Glem tyskland. 70 euro + porto Der er nogle underleverandører som sælger dem billigere, men om de sende til dk, det ved jeg ikke. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |