|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
![]() Sendt: 13-April-2009 kl. 18:16 |
Jeg søger noget info omkring betjening af udstyr som
står gemt i et skab. Jeg har følgende udstyr i tankerne: RS-232: - LG 60 PG7000 - Onkyo TX-SR876 - Dreambox DM-800 - Oppo Blu-ray USB: - Acer AspireRevo (nVidia ION PC). Skal dedikeres til XBMC under Ubuntu. Andet: - Xbox 360 Elite. Ikke det store problem da den kan betjenes via controllers alligevel. Logitech's Harmony RF Wireless Extender har 4 kanaler. Hvordan forbindes de til RS-232/USB og vil det overhovedet kunne virke med mine enheder? Kan 2 Extenders bruges nu hvor jeg har mere end 4 enheder? Jeg tænker på at bruge Logitech Harmony 895 Advanced Universal Remote da det er den eneste der har de farvede knapper som bruges til TV+Dreambox |
|
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() |
Kan du fortælle mig hvor du har fået fat i din Acer AspireRevo (nVidia ION ) maskine og er den så god som rygterne siger? Jeg troede ikke den var i handlen endnu, først til sommer. Beklager mit indlæg i din tråd men har ventet meget spændt på den box. |
|
![]() |
|
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Dorf, "Skal dedikeres" betyder at jeg heller ikke har den endnu. Den skulle dog komme her i April og jeg køber den så snart jeg kan |
|
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok, en Harmony virker ikke direkte med RS-232, men
s_Extender">her snakkes der om modding af en Extender til at kunne forbindes til en PC emd RS-232 for at styre MythTV. Det er jo i princippet det jeg er ude efter. Har ingen erfaring med dette eller lever alle stadig med skod IR? |
|
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() |
Den er vist ikke i handlen endnu, men kan forudbestilles, bl.a. her: |
|
miri
|
|
![]() |
|
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
En Logitech RF extender har godt nok kun 4 udgange, men kan styre 8 enheder. På hver ledning sidder der 2 IR øjer
|
|
Pioneer KRP-500A
Anthony Gallo A'Diva TI Anthony Gallo MPS Sub Onkyo 876 Logitech Squeezebox Duet(s) Logitech Harmony 895 Sony Playstation 3 Samsung SMT-H3126PVR |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |