|
|
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | ||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() Sendt: 16-Marts-2009 kl. 07:36 |
|
er ved at gå helt amok over min philips srm 7500, som fuldstændig ødelægger fornøjelsen ved mit mediacenter, da den er ekstrem ustabil. På det tidspunkt jeg købte den var det den eneste på markedet der havde display til at kunne vise ens musiksamling. Er der andre på markedet nu, som kan det samme som philipsen, men som er stabil og fungerer helt uden bøvl? Eller findes der et VFD display som kan vise "my music" eks. IMON´s Redigeret af mbm1 - 16-Marts-2009 kl. 09:20 |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Jeg tror det er bedre for dig at købe en roku soundbridge eller en Squeezebox.
De løsninger der findes kræver at man sætter sig grundigt ind i mange ting, og det er sikkert det du kalder bøvl... Redigeret af Patriarken - 16-Marts-2009 kl. 10:57 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
|
Du er altid så hjælpsom. Tak det der er bøvl p.t. er at remoten ikke virker ordentligt... Hvis ting virker er der intet bøvl. Men de løsninger du kommer med er tit som at gå over åen for at hente vand. Men jeg høre da gerne hvad er det for nogle løsninger der findes?
Redigeret af mbm1 - 16-Marts-2009 kl. 11:29 |
||
![]() |
||
kongedam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() |
|
Hejsa Jeg er mega glad for min Hamony 885 remote
|
||
![]() |
||
![]() |
|
og kan den vise din musiksamling i displayet, så man ikke behøver have sin pc-skærm eller tv tændt? |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Nej... |
||
Mit Setup
||
![]() |
||
![]() |
|
Du kan jo købe dig Netremote, Girder + Media bridge og en W6 mobil.
Eller du kan købe en W6 mobil og bruge Sideshow gadgets. Ellers findes der fine integrator løsninger Eller du kan se om du kan få fat i nogen af disse... Regardless bliver det sikkert bøvlet... |
||
Mit Setup
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja det tror jeg du har ret i... Kunne jo være et "alm" VFD display kunne klare det? Ellers må jeg vente på nogle remotes der kan håndtere en musiksamling... Undre mig der ikke er flere på markedet Lige et brainstorm-spørgsmål; Kunne man tænkes man kunne benytte en Ipod som remote? men at musik lå på pcén og lyden også udgik fra pc? Redigeret af mbm1 - 16-Marts-2009 kl. 13:20 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er forholdsvis kompliceret at lave en remoteløsning med feedback, dersom du skal have: 1.Båndbredde 2. En forholdsvis kraftig processor i din enhed 3. Programatisk er det heller ikke så lige til at få feedback fra X-mediacenter. En Iphone, eller en Windows 6 mobil har kræfterne, og kan klare ærterne med det rette software som jeg har nævnt. Det er absolut ingen sag at få en mobil til at skifte nummer, skrue op og ned....Men hvis du vil vise albumart browse guide osv uden dit TV er tændt.....Så kræver det at du har penge til at købe software og hardware fra nogen der kan levere løsningen, eller også skal du selv i gang med at lave noget. Som nævnt kan Proximis Netremote det du efterspørger. Men det er avanceret og ikke noget man bare lige sætter op på en en time. Seriøst: Hvis du vil browse din musiksamling så køb en Roku Sound Bridge, eller en Squeezebox Duet. Så har du hardware devices der ikke fejler, og som kan det du efterspørger....Squeeze box controleren kan enda vis albumart osv, og ligner en iphone... |
||
Mit Setup
||
![]() |
||
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
|
Er det ikke bedre at skrive hvad der irritere dig, så kan problemet måske afhjælpes!! |
||
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jo det kan jeg da godt: remoten mister sin forbindelse til senderen, og dermed er der intet der virker. hvilket tit kræver at pcén skal genstartes. Det er sådan overordnet problemet. |
||
![]() |
||
![]() |
|
ikke på lager.. tvivler den rent faktisk er på markedet |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |