|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() Sendt: 15-April-2009 kl. 11:43 |
Jeg så denne film for mange år siden på video
http://www.videonetto.dk/?52X31X36A038O6036O6038X32X3T3 Er der nogle som har den og ved om den holder i dag? Af den originale serie er det nok stadig 1 og 2 som er de bedste. |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Jeg lånte den af en af mine venner fornylig. Jeg kan godt forstå at Spielberg blev sur, et større ripoff skal man lede længe efter.
Om den holder i dag ...... hmmmmm ....... jeg vil sige nej men hvis du så den dengang burde du næste se den igen bare for hyggens skyld. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
He he, dengang kunne man slippe afsted med at lave film på 84 min. Tror heller ikke den holder idag. Så den for et par år siden på TV, og det er da en hyggelig film, men horror effecten er vist overgået 100 gange siden.
|
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Måske nok en film som gik lidt over gevind - måske er det lidt for meget at give 100 kr. for den.
Er I til alle fire fra den originale serie? Jeg har 1 og 2 på DVD og ser dem indimellem. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() |
tja den er da i samlingen 1+2+3 mangler desvære nr 4 Om den holder nej men sjovt gensyn |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
Jeg har aldrig set denne. Men synes da de andre kan ses. Nummer 4 er faktisk ikke så dårlig, som nogen har gjort den til. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Da jeg så nummer 4 for mange år siden på video, synes jeg den virkede lidt som en nyfortolkning af nummer 1. Det er bl.a. også årsagen til, at jeg ikke har købt den på DVD.
Kan serien klare en fortsættelse? Eller en genindspilning som mange andre filmserier? |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
Fortsættelse nej. Måske en genindspilning, med den rette mand ved roret.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |