|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Christoff ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() Sendt: 13-April-2009 kl. 01:52 |
Hej folkens på recordere.dk
Jeg har længe nydt, at kunne sidde og kigge med, når i andre med stolthed viser jeres hjemmebio frem ![]() Jeg er selvsagt rigtig glad for mit anlæg, men skal jeg pege én enkelt enhed ud, må det være tv,et. Pioneer 508xd ISF kalibreret står simpelthen bare fantastisk ![]() Mit set-up: TV: Pioneer PDP 508XD, ISF kalibreret Højtalere: Front:AudioVector - K3 Super, Center: AudioVector K-C super, Baghøjtaler: AudioVector - KX Sub: Kef: Kube 1 Reciever: Onkyo TX-SR 705 Selector: Samsung SMT-H3126 PVR DVD: Pioneer DVR-LX 70D Scaler: DVDO – Edge Spilkonsol: PS 3 60gb, Wii Medieafspiller:TViX HD M-6500A Jeg har haft mit TV i 1½ år, og i forbindelse med, at jeg for nylig fik min DVDOO, Blev mit anlæg tjekket igennem af en ISF-autoriseret. TV-billedet havde alligevel rykket sig noget, på den forholdsvis korte tid, siden det blev kalibreret i nov. 2007. Ikke, at jeg i den tid, har lagt mærke til det. Der var for nogen tid siden, en tråd her på recorede, om hvor højt folk har sit tv. Mit hænger i den høje ende – Fra gulv til bund af tv = 1,03m. Min sidde afstand er 4,5 – 5m. ![]() ![]() Jeg er selv lidt stolt af mine usynlige eller næsten usynlige kabelbakker. ![]() ![]() Hvis der er en som kender multi-fjernbetjeneingen som ordenligt kan erstatte disse, så ville jeg blive rigtig glad!! ![]() Jeg har lavet noget ekstra afstand/luft mellem receiver og selector. De er begge to nogen ”varme” drenge… ![]() Ingen kommentare til rummet i bunden til højre – haha. ![]() Jeg har flere gange prøvet at få orden på ”spaghetti’en”, men det lykkedes aldrig. ![]() Her indefra kommer der strøm, telefon/internet, tv-antenne og kabler gennem væggen til videre distribution til resten af lejligheden. ![]() PC’en står i rummet ved siden af, og er forbundet med et 15m coax og et 12m DVI/Hdmi. ![]() Flerfarve Ikea diode-lys bagpå tv’et. 2 pakker, 8 dioder. 2stk. på hver side og 4stk. for oven. ![]() ![]() Dette billede er lige før jul som man måske kan se. Plus man kan ane mine gamle B&W højtalere. ![]() Lige nu føler jeg, at jeg er færdig med mit set-up. Det er som det skal være. Nu skal det bare nydes. Men men, gad vide hvor længe der går, inden der dukker noget nyt op, som man ikke vidste, man ikke kunne leve foruden ![]() |
|
Pioneer PDP 508XD, PS3, Højtaler:AudioVector-K3 Super,
Forstærker: Onkyo TX-SR 705, Hdd recorder: Pioneer DVR-LX 70D. DVDO - Edge Samsung SMT-H3126 PVR TViX HD M-6500A, Wii |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
fedt setup ang fjernbetjening,den bunke original fjernbetjeninger du har minder i højt grad om dem jeg har .jeg købte skeptisk en logitec harmony one,som er aktivitetbaseret ,dvs du trykker på se dvd på tv ,og så gør den det hele for dig.samtidig er alt andet du ikke bruger slukket.jeg har i tidernes morgen haft et komplet B&O opsæt, og jeg har svært ved at se den store betjeningmessig forskel.logitecen har også langt bedre rækkevidte end original remoterne. jeg har et komplekst anlæg med scaler,projektor fjernbetjent sub,og jeg oplever aldrig at aktiviteterne mislykkes.skynd dig at købe en.det fungere bare |
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Det ser jo rigtig godt ud
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Lækkert setup Kan du ikke bruge Pioneer fjernbetjeningen til de fleste app.? |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Rigtig flot :-) Stille og roligt at kigge på - og godt gået med baghøjtalerne og trylle rylle med ledningerne. De er jo stort set usynlige ja
![]() |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Christoff ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Tak for de pæne bifal
![]() P.las: Du nævner, at din Harmony one gør jobbet for dig. Jeg har mulighed for at overtage en harmony 885. Tror du den kan gøre jobbet for mig?. Jeg ved nemlig ikke lige om hvilken der er nyest og "bedst". Skyum: Min Pioneer fjernbetjening til tv'et kan jeg faktisk kun bruge til at tænde tv'et + valg af hdmi indgang. Jeg bruger kun én hdmi indgang på tv'et, da det hele styres af Dvdoo'en. Ps: p.las og ghost-the-man: Det er godt nok nogle flotte og seriøse set-up's i begge to har ![]() |
|
Forstærker: Onkyo TX-SR 705, Hdd recorder: Pioneer DVR-LX 70D. DVDO - Edge Samsung SMT-H3126 PVR TViX HD M-6500A, Wii |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
jeg kender ikke den anden Logitec
|
|
![]() |
|
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
Hej! Flot hjemmebio - Dejligt at se du gør meget for at skjule dine kabler! Et godt råd: Køb en Logitech remote - det vil du ikke fortryde. Off topic: Er du glad for din Tvix? |
|
![]() |
|
Nuno ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Hej Christoff,
Flot hjemmebio og fedt arbejde med at skjule kablerne ![]() Du kan roligt købe Harmony 885'eren. Har den selv og kan kun anbefale den. Kender du i øvrigt Tvixie? Den henter covers og handling til film på Tvixen. |
|
Pio 5090H, Pio BDP-320,Arcam DV-79, Arcam AVR-350, Audiovector S3 Signature, SC-signature center og KX baghøjtalere.Blue Heaven kabler. RP2 (Openelec)
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen
![]() Jeg er ok glad for Tvix'en. Jeg har kun haft den i en måned og bruger den kun til film. Når den endelig kører, gør den det ganske overbevisende - både lyd og billede. Jeg synes dog den er meget langsom i opstarts fasen. Vi taler minimum 1 minut. Ca. en 1/3 del af de MKV-film, som jeg har prøvet at føde den med, har ikke ville afspilles. Jeg bruger Tvixie med stor fornøjelse ![]() Ja, jeg vil give harmony 885 en chance. Noget skal der ske ![]() Redigeret af Christoff - 14-April-2009 kl. 12:55 |
|
|
![]() |
|
Nuno ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Har du prøvet at opdatere Firmwaren på Tvixen?
Jeg kan afspille alt jeg har prøvet inkl. enkelte film som Popcorn Hour ikke har villet afspille. Bemærk at du kan få en ny 885 for 700kr link |
|
Pio 5090H, Pio BDP-320,Arcam DV-79, Arcam AVR-350, Audiovector S3 Signature, SC-signature center og KX baghøjtalere.Blue Heaven kabler. RP2 (Openelec)
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Nuno
jeg prøvede forgæves for et par uger siden at opdatere tvix'en. Jeg ved ikke hvad der gik galt. Jeg må prøve igen. Det kan være det afhjælper problemet. Syntes dog jeg her på forummet læste, at ikke alle var så glade for den seneste opdatering ![]() Jeg får en Harmony 885 i morgen, så det bliver spændende, men tak for link ![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |