|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jgjensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() Sendt: 16-April-2009 kl. 13:46 |
hej, Jeg har købt GH III + world Tour til Wii men uden guitar. Hvor kan man billigst købe 2 stk. ny / brugt guitar til Wii uden spil ?? Har selv rodet rundt på QXL, DBA etc. efter dem men uden og held og søger derfor konkrete forslag herinde. På forhånd tak for svar. |
|
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng Philips DVD-R 5570H/58 Samsung HD-boks Freecom 2 TB NAS Buffalo 500 GB NAS Denon AVR 800 amp WD TV Live D-Link DHP-P307AV Homeplug Wii iPhone 4 |
|
![]() |
|
MSP84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Jeg købte Guitar Hero - World Tour på Amazon.co.uk. Jeg synes det var ok billigt (gav 500 kr. inkl. spil+guitar+levering) Jeg modtot det tirsdag (bestilte søndag).
Du kan evt. prøve at tjekke Amazon hvor du kan se hvad de har. Priserne er ok synes jeg. Du skal bare være opmærksomme på om det er Amazon eller en anden butik du handler med, da der er enkelte som sender uden fra EU (= der tillægges moms+told). Amazon sender altid fra UK. - Håber du kunne bruge det til noget :-) Mvh Michael |
|
![]() |
|
jgjensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() |
Jeg fandt dem til 219 kr./stk (uden spil) på cdon...satme billigt. De er også væk nu.....men hold øje med tilbuddene |
|
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng Philips DVD-R 5570H/58 Samsung HD-boks Freecom 2 TB NAS Buffalo 500 GB NAS Denon AVR 800 amp WD TV Live D-Link DHP-P307AV Homeplug Wii iPhone 4 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |