|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Sæderup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 154 |
![]() Sendt: 16-April-2009 kl. 21:26 |
|
Hej Når jeg vil sætte dvbviewer i standby lukker den først dvbviewer ned og derefter computeren i standby men når jeg vækker den igen er det kun computeren der starter! Det har før virket, hvor den gik i standby uden først at lukke dvbviewer ned og når jeg startede igen startede den op hvor den slap. er der en der kan hjælpe med at finde ud af hvad der er gået galt. MVH Anders |
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
|
Er det ikke et spørgsmål, hvor du sætter PC-en i standby? |
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
De arbejder med det hos de kære, venlige udviklere hos DVBViewer (det var en joke, de er de mest ubehaglige mennesker jeg længe har mødt). Ifølge deres nye betaer kan man bare gå i sleep mens man ser TV
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Har du prøvet følgende kommando? Fra "Windows kør"?
"C:\Program Files\DVBViewer\dvbviewer.exe -x12324" |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
|
Det klarer jeg fint uden DVBVIEWER (Undskyld - kunne ikke lade være) ![]() Redigeret af pfugl - 17-April-2009 kl. 07:35 |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Så ligner du min kone |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
Sæderup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 154 |
![]() |
|
Hej beklager den lange respons tid. Maskinen har været ustabil i et stykke tid, efter alt for meget roden rundt med ting jeg ikk helt har styr på. Tror fejlen lå i forbindelsen til OHCI Controlleren, fik i hvertfald en fejl meddelse på at der ikk kunne oprettes forbindelse til 1394 værtscontrolleren. Derfor valgte jeg lige at formatere og starte forfra. Startede med lige med at prøve den nye opgradering til mediaportal og sprang lige så hurtig tilbage til dvbviewer. Konen blev hurtig træt af at genstarte hele tiden og ja nu virker standby igen, men derimod kan jeg ikk få alle HD kanalerne til virke, canal+HD, tv2HD, VoomHD, silverHD og Nat Geo HD virker. Bruger Powerdvd9 som codec, har også prøvet coreAV. Driver til FireDTV 5.0.1 Cam Conax 4.00e Alle kanaler virkede før jeg formaterede men der brugte jeg powerdvd 8.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |