recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af helt ny PS3 60GB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af helt ny PS3 60GB

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Tech2010 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 728
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af helt ny PS3 60GB
    Sendt: 10-April-2009 kl. 10:59

Hej folkens!

Jeg ved godt, at det ikke er muligt at købe en helt ny PS3 60GB mere.

Men har alligevel søgt lidt omkring på nettet, og har mærkelig nok fundet nogle helt nye PS3 60GB på amazon.de.

Spørgsmålet er bare, hvordan garantien kommer til at fungere, hvis jeg køber den fra Tyskland? Jeg kan da stadig ringe til Sony, og oplyse min serienummer så de kan reparere den her i DK, hvis der går noget galt med den på et tidspunkt?

Hvis der er andre, som kender nogle specielle steder hvor man kan skaffe en ny PS3 60GB, så må I meget gerne oplyse det.

Redigeret af Tech2009 - 10-April-2009 kl. 11:00
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 12:52

Jeg har solgt min på dba.dk og da så jeg en del flere 60GB udgaver til salg. Jeg vil klart anbefale at købe den i DK, selvom jeg ikke ved om Nordisk Film også tager imod rep hvis den er købt udenlands. Jeg tror det dog ikke.

Det bedste er hvis du har en husstandsforsikring, der dækker elektronik. For hvad er chancen for at du finder en 60GB, der stadig er dækket af reklamation? Og hvis den er, kan den reklamation ikke gælde i lang tid, da det er et stykke tid siden, de fjernede 60GB fra butikkerne.

BORING!
Til top
DarkHelmet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2005
Point: 508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 16:31
Husk på at der er en meget høj fejl procent på denne maskine. Havde selv en som stod af efter halvandet år.
Fik en ny 160 gigabyte version istedet.

Med mindre du er hardcore ps2 spiller, så køb hellere en af de nye maskiner.
De nye larmer ikke, og bliver ikke varme.

Mvh Dan
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 18:01

Jeg købte en PS3 40GB, Juli 2008. Har dog opgraderet HDD til 320GB, og den er super.

Det kunne bare være sjovt nok, at kunne spille et par klassiske PS2 titler.

Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Point: 1228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 19:22
Jeg har faktisk en PS3 60GB version med (næsten) 2 reklamationsret. Det skyldes at lige inden d. 23. marts 2009 (den 22. faktisk) gik min PS3's disk drev i stykker. Jeg skyndte mig derfor hen til elgiganten hvor den var købt i sin tid og sagde hvad der var galt. To uger efter fik jeg en splinterny PS3 60GB med 2 års HELT ny reklamationsret da de ikke kunne reparere den gamle.

PS: Den er dog ikke til salg!
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 22:26

Oprindeligt skrevet af L'er L'er skrev:

Jeg har faktisk en PS3 60GB version med (næsten) 2 reklamationsret. Det skyldes at lige inden d. 23. marts 2009 (den 22. faktisk) gik min PS3's disk drev i stykker. Jeg skyndte mig derfor hen til elgiganten hvor den var købt i sin tid og sagde hvad der var galt. To uger efter fik jeg en splinterny PS3 60GB med 2 års HELT ny reklamationsret da de ikke kunne reparere den gamle.

Bare det var mig, der kunne få en helt ny PS3 60GB.

Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2009 kl. 07:37

I starten da jeg fik min 40GB PS3 ville jeg også gerne have haft en 60 GB pga. den kan afspille PS2 spil.

Jeg syntes dog, at der efterhånden er kommet så mange fede PS3 spil, at fordelene ved de nyere støjsvage modeller overvejer det at kunne afspille PS2 spil. Så nu er jeg godt tilfreds.

Det eneste spil jeg rigtigt mangler på PS3 er Gran turismo 5. Indtil videre må vi tage til takke med GT5 P, eller FC. 

Ellers syntes jeg efterhånden PS3 har nogle rigtigt gode spil, det er mere tiden til at nå at spille dem alle sammen det kniber med.

Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2009 kl. 08:21
Og så er problemet jo heller ikke værre end at en ny PS2 kan købes for små 900 kr. - og brugt endnu billigere.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2009 kl. 12:53

Oprindeligt skrevet af L'er L'er skrev:

Det trick kunne jeg også have gjort med min, men ku ikke undvære den i såååå lang tid, så jeg skiftede HDD'en, solgte den og købte en ny (stille) 80GB.

BORING!
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2009 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Og så er problemet jo heller ikke værre end at en ny PS2 kan købes for små 900 kr. - og brugt endnu billigere.

Enig - så er problematikken ikke større
Til top
Gauze Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2007
Point: 108
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2009 kl. 19:20
Jeg har faktisk overvejet at sælge min 60gb version, da jeg alligevel aldrig spiller PS2 spil.
Til top
DarkHelmet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2005
Point: 508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2009 kl. 10:44
Det er måske at tage med at os som har haft en 60 gigabyte synes at det er sur røv at have en ps2 stående fremme nu.
Når man først har vænnet sig til et sæt TRÅDLØSE controller, og en maskine der er lydløst i forhold til ps2, og HDMI, så er det altså sur røv at miste sin 60 gigabyte.
Når det er sagt er de nye maskiner bedre hvis man kan undvære ps2.

Er man hardcore ps2 spiller med en masse spil, så gå efter en 60 gigabyte, men overtager PS3 spillene mere og mere, så drop 60 gigabyten.
Høj fejl procent, larmer i forhold til de nye maskiner, og de bliver mega varme, så at sætte dem i et skab er udelukket.

Så det er vel som at vælge mellem pest og kolera hvis man vil have både ps2 og ps3!

Mvh Dan
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu