|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() Sendt: 29-Marts-2009 kl. 12:05 |
|
Hej. I fredags kom der pludselig en gørn stribe på mit TV. Har prøvet at tage strømmen fra det men uden held. Nogen der har oplevet dette før? Se billede: I skal ikke tage jer af at den skrive no signal. Den grønne streg er der også når man ser TV, DVD mm.
Redigeret af plouger - 29-Marts-2009 kl. 12:06 |
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
|
Ja det er desværre defekt , så til rep med det.... MVH |
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
hvis der ingen garanti er tilbage, kan det så overhovedet betale sig. En tilsvarende som et pan x10 koster 7000 kr og sikkert også et bedre tv. selvom det lg sikkert har været dyrt i indkøb engang.
|
||
![]() |
||
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() |
|
Ja, det er købt dengang det lige kom frem i 2004. Pris 27.000 kr. Jeg har heldigvis en Solid forsikring som skulle dække i 5år. Så jeg må prøve at ringe til dem i morgen og se hvad de siger.
|
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
|
Ellers gør du bare som ham her: http://www.youtube.com/watch?v=lKJcBx9cXKo
![]() Redigeret af Zulu - 29-Marts-2009 kl. 13:13 |
||
![]() |
||
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
|
Rigtigt, men hans har sorte striber - virker det også på grønne |
||
![]() |
||
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|
Ja, hvis du maler battet lilla først. Mvh. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg ringede til Solidforsikring hvor jeg har tegnet en 5 års forsikring på det. Da den butik jeg har købt det i er gået konkurs, fik jeg besked på at indlevere det til Computer City. SÅ bliver det spændende hvor lang tid det tager og om det overhovedet kan laves
|
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Du må meget gerne melde tilbage hvordan sagen forløber.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Update: TV indleveret i ComputerCity den 1/4 Det skal lige siges at TV ikke er købt der. Men da forhandleren jeg købte det hos er gået konkurs, sagde Solid Forsikring at jeg kunne indlevere det hos CC Så nu må vi se. Nu er det snart 1 uge uden TV
|
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej. Så er der gået knap 3 uger og jeg har ringet og spurgt på det flere gange. Ved ikke hvorfor de siger man kan ringer og spørge til sagen, for man får bare at vide at de er i gang
|
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
![]() |
|
Håber det lykkes for dig, men tror alså ikke de finder et nyt panel. Der går nok en rum tid.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |