|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() Sendt: 20-April-2009 kl. 09:05 |
Hvis ikke jeg tager helt fejl, bliver 1. sæson af TOS, og filmene 1-6 udgivet på Blu-Ray i DK 12.05.09. Fedest! Er der nogen der kender et sted der tager imod bestillinger nu, og endnu vigtigere... ved nogen om det bliver regionsfri udgivelser? (Danske tekster er vel underforstået...) |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
Det er Paramount, så de bliver selvfølgelig regionsfri.
|
|
![]() |
|
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() |
Ge-ni-alt! :) Takker. Nu håber jeg bare snart de danske udgaver bliver lagt ud til forudbestilling! |
|
![]() |
|
palledyret ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
Her kan du ihvertfald købe noget af det :-) http://www.dvdstrax.dk/index.php?m=700&p=0&SCREEN=de partment&department=54&maincat=DVD |
|
![]() |
|
palledyret ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
nu hvor det engelske pund er så lavt kan der også være en idé i at købe dem fra england. http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_w_h_?url=search-alias%3D aps&field-keywords=star+trek+blu-ray |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, havde luret på Amazon, men det er ikke lige til at finde ud af om UK-udgivelserne bliver med danske tekster. For det er sgu en must, hvis jeg skal lokke madammen til at glo på Trek. |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
På HD DVD udgaven af Star Trek TOS er der danske tekster, så mon ikke der er på BD udgaven også.
Egentlig fedt med HD DVD på den ene side og dvd på den anden, så kan jeg se den i soveværelset også ![]() Må se at få fat i en HD DVD-afspiller mere ![]() Nå nok off-topic herfra |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Du kan også købe en del af dem her. http://www.mowee.dk/catalogsearch/result/?q=star+trek&x= 26&y=4 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Det er international verdensklasse : |
|
![]() |
|
![]() |
Så med andre ord : nu er filmene (1-6) og første sæson af TOS bestilt hos www.dvd.co.uk. :) De havde dem endda på lager.
![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Når de kommer, gider du så give et praj om at de er rigtigt at der er dk tekst på? |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Det skal jeg gøre.
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |