|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() Sendt: 21-April-2009 kl. 20:39 |
|
Jeg havde glædet mig hele dagen til at skærmen skulle komme og da det endelig kom, gik jeg og min far krig med at få tilpasset vægbeslaget perfekt osv. og vi fik hængt skærmen op, og så lagde jeg mærke til nogle mærkelig streger som om, at glasset var knækket inde bagved, ikke det yders, men det inderst går jeg udfra. De starter cirka nederst fra midten og går skråt op mod venstre side.
De kom selv og levere den personligt, og der er intet synligt skader på skærmen ude på eller på pap-kassen osv. Det er bare bittert, især hvis det er en af de sidste skærme tilbage. Hvordan står jeg egentlig i sådan en situation? Redigeret af smiletime - 21-April-2009 kl. 20:39 |
||
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
|
Man må da håbe at de bare kommer og bytter det , til et nyt i morgen... MVH |
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
det må være en bytter, har medlidenhed med dig.
synes godt nok pioneer har haft et defekt samlebånd her til sidst. Dem som ellers aldrig laver fejl. Du er jo desværre ikke den første med et defekt tv. |
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
øv øv øv - hvor er det ærgeligt Skynd dig at kontakte forhandleren så snart det er muligt, så krydser vi fingre for de har eller kan skaffe et andet.
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
ojr5896 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
|
Denne "fejl" tror jeg ikke Pioneer skal have ansvaret for, men derimod fragtmanden, det kunne tyde på at skærmen har ligget ned. Men jeg tror da den bare bliver byttet, det betinger selvfølgelig at der er flere på lager! |
||
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X Panasonic DMP-BDT310 Pioneer DVR-LX61D |
||
![]() |
||
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() |
|
Ja det er virkelig surt. Hold kæft mand hvor jeg ærgede mig. De får vist flere på lager på onsdag af denne model, men det er jo ikke til at vide, om de er bestilt til andre.
Den siger også en ordentlig biiiib lyd, når jeg tænder den. |
||
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
||
![]() |
||
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
|
Jeg ved hvordan det føles. Det skal helt klart være en bytter med det samme. |
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
ÆV ÆV ÆV ÆV
![]() Det er sgu surt, håber virkelig du får et nyt! Har selv modtaget et KRP-500M _gudske lov i hel tilstand_ så håber virkelig de finder et nyt til dig!! |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Hvorfor al den panik? - Pioneer har jo sagt der er massere af reservedele, så mon ikke de kommer og skifter glasset?
![]() Ring dem op - de har ok kundeservice |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ringer lige til forhandleren i dag først og tager den derfra. Tror sku der skal se mere til end bare at skifte glasset. Der kommer jo intet billede og siger en biib lyd konstant, når jeg tænder det :/
Redigeret af smiletime - 22-April-2009 kl. 05:59 |
||
|
||
![]() |
||
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
|
Arh, det der med aldrig laver fejl vil jeg ikke give dig ret i. De havde et stort problem med "gardiner" på deres TV for 2-3 år siden, hvor en større produktion var fejlbehæftet. |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
ja den havde jeg lige overset |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |